اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایام نیمه شعبان

مانور خدماتی و ایمنی در قم اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری قم از اجرای مانور خدماتی و ایمنی در قم در ایام نیمه شعبان خبر داد.

مانور خدماتی و ایمنی در قم اجرا می‌شود

جهانبخش نجف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به مانور خدماتی و ایمنی به مناسبت نیمه شعبان اظهار کرد: این مانور به منظور آماده‌سازی جمکران و استقبال از زائران انجام می‌شود تا تمام مناطق احتمالی پاکسازی شود.

وی به نحوه اجرای مانور خدماتی و ایمنی اشاره کرد و گفت: در این مانور نخاله‌ها پاکسازی شده و پارکینگ‌ها مازوت‌پاشی می‌شود تا میزان گرد و خاک را به حداقل برسانیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم عنوان داشت: بیشتر کانال‌های کشاورزی واقع در محدوده اجرای مانور خدماتی و ایمنی رو بسته بوده به طوری که لایه‌روبی با مشکل مواجه می‌شده است، بنابراین با بسیج تمام تجهیزات به طور سریع کانال‌ها و نهرها لایه‌روبی و پاکسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون پروژه پیامبر اعظم(ص) در حال اجراست افزود: حاصل پروژه‌های عمرانی، نخاله‌های ساختمانی است که با برنامه‌ریزی انجام شده تسطیح می‌شود تا زائران با آرامش خاطر در مراسم نیمه شعبان شرکت کنند.

نجف‌زاده یادآور شد: بازدیدهای مستمر از محدوده مسجد جمکران انجام شده و مسائل ترافیکی، خدماتی، ایمنی، امنیتی و بهداشتی در حال سازمان‌دهی است و نظارت بر روند خدمت‌رسانی به زائران با حضور تمام مدیران استان انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: جلسات ویژه‌ای از سوی کمیته خدمات شهری و رفاه عمومی با حضور 27 نفر از مدیران استان برگزار شد و اکنون در حال پیگیری مصوبات این کمیته‌ هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم عنوان داشت: امکاناتی در زمینه‌های اسکان، اقلام خدماتی، توزیعی، نظافت، پاکسازی محدوده، سازمان‌دهی ستاد گمشدگان و آماده‌سازی پارکینگ‌ها و پارکسوارها به طور ویژه در ایام نیمه شعبان ارائه می‌شود.

وی سازماندهی ستادهای گمشدگان، موارد ایمنی و بهداشتی، تجهیز و آماده‌سازی تمام پارک‌سوارها و پارکینگ‌های اطراف مسجد جمکران، تجهیز سرویس‌های بهداشتی، مازوت‌پاشی و تجهیز جایگاه‌های شارژ تلفن همراه را از دیگر خدمات شهری شهرداری قم ذکر کرد.

نجف‌زاده خاطر نشان کرد: 200 هزار بطری آب معدنی و 15 هزار قالب یخ تهیه شده و 30 نقطه برای اطلاع‌رسانی و هدایت زائران تعیین شده است.

وی ادامه داد: 2 هزار و 500 نفر نیروی کارگری و ستادی در ایام نیمه شعبان در سه شیفت آماده‌باش بوده و 250 دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین خدمت‌رسانی می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم عنوان داشت: توزیع 600 هزار کارت رنگی زائران در 10 رنگ از دیگر خدماتی بوده که به منظور راهنمایی و هدایت زائران در جایگاه‌های پارک خودروها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول