اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای اصفهان خبر داد

امکان اجرای آموزش‌های مهارتی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: در حال حاضر امکان اجرای آموزش‌های مهارتی برای تمام افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح استان وجود دارد.

امکان اجرای آموزش‌های مهارتی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان

محمدعلی زارع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با تاکید بر اینکه آموزش فنی و حرفه‌ای استان درصدد ارائه آموزش‌های مهارتی به تمام اصفهانی‌ها است، اظهار کرد: اشتغال‌زایی و ایجاد درآمد برای افراد یکی از نتایج گسترش آموزش‌های مهارتی و نهادینه‌شدن فرهنگ مهارت‌آموزی در میان افراد است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 53 مرکز ثابت فنی و حرفه‌ای در سراسر استان وجود دارد، اضافه کرد: در حال حاضر حدود 9 درصد از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به استان اصفهان اختصاص دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان به ضرورت توانمندشدن تمام مددجویان کمیته امداد اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر امکان اجرای آموزش‌های مهارتی برای تمام افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در تمام مقاطع سنی در سطح استان فراهم شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای اصفهان بزرگ‌ترین مجموعه در زمینه آموزش‌های مهارتی در سطح کشور به شمار می‌رود، ادامه داد: فرهنگ مهارت‌آموزی، کار و اشتغال‌زایی باید از سنین ابتدایی باید برای تمام افراد در سطح کشور ایجاد شود.

زارع با بیان اینکه در حال حاضر برای تحقق این موضوع ارائه آموزش‌های مهارتی به مردم در قالب نظام جامع مهارت‌آموزی تعریف شده، تاکید کرد: این نظام در سراسر کشور در حال اجرا است که اجرای نظام جامع مهارت‌آموزی گام بزرگی در عرصه مهارت‌آموزی و توسعه فرهنگ کار‌آفرینی است.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح استاد - شاگردی در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی این اداره است، متذکر شد: البته اجرای آموزش‌های مهارتی در مراکز دولتی آموزش فنی و حرفه‌ای برای افرادی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند در اولویت برنامه‌های این اداره قرار دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: همچنین ارائه آموزش‌های مهارتی به مددجویان کمیته امداد در بخش آموزشگاه‌های آزاد نیز با تامین بخشی از هزینه توسط کمیته امداد امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول