اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای مهر ماه امسال

228 کلاس به آموزش و پرورش همدان تحویل داده شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان گفت: در ابتدای مهر ماه سال جاری 228 کلاس ساخته و به آموزش و پرورش تحویل داده شده است.

228 کلاس به آموزش و پرورش همدان تحویل داده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ابراهیم امینی‌فر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: در شروع سال تحصیلی جدید و اجرای نظام تحول بنیادین با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در استان، مشخص شد با کمبود فضای آموزشی به تعداد یک‌هزار و دو کلاس مواجه هستیم.

وی ادامه داد: اداره کل آموزش و پرورش استان، 603 کلاس را از طریق جابه‌جایی در داخل مدارس سامان داد که در نهایت 107 کلاس را برای ساخت به اداره نوسازی اعلام کردند اما با توجه به بازدید ما از مناطق مختلف استان این تعداد کلاس که اداره نوسازی باید برای مهر ماه در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌داد به 228 کلاس رسید.

مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان ادامه داد: در کنار این تعداد کلاس ساخته شده که تا ابتدای تیرماه به آموزش و پرورش تحویل داده شد 62 کلاس پیش‌ساخته نیز آماده شده که تاکنون به آموزش و پرورش تحویل داده نشده است.

وی به علت عدم تحویل کلاس‌های پیش‌ساخته به آموزش و پرورش پرداخت و خاطرنشان کرد: علت این عدم تحویل به دلیل ساخت کلا‌س‌ها در استان‌های همجوار و تردد و ترافیک در جاده‌ها است که از روز گذشته این کلاس‌ها در حال ورود به استان همدان است تا به آموزش و پرورش تحویل داده شود.

امینی‌فر یادآور شد: از ابتدای مهر ماه امسال 531 کلاس در قالب 86 پروژه با اعتبار 32 میلیارد تومان ساخته شده که بیش از 80 درصد کار انجام شده و بقیه آن هم در حال انجام است.

وی در پایان سخنانش گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا کمبود فضای آموزشی را در استان حل کرده و بتوانیم آموزش و پرورش را در اجرای نظام جدید تحول بنیادین یاری کنیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول