اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیر‌خانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه اعلام کرد

شرکت 50 هزار نفر در کلاس‌های کانون‌های فرهنگی و هنری

خبرگزاری فارس: مسئول دبیر‌خانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: تابستان امسال 50 هزار نفر در 309 پایگاه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه شرکت کردند.

شرکت 50 هزار نفر در کلاس‌های کانون‌های فرهنگی و هنری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، طیب صفری صبح امروز در همایش تجلیل از برترین‌های اوقات فراغت و برگزیدگان نمایشگاه دستاوردهای کانون مساجد که در تالار انتظار کرمانشاه در حال برگزاری است اظهار کرد: این همایش به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) برگزار شده است.

صفری افزود: در دهه کرامت و به عدد مبارک هشتمین امام شیعیان علی‌بن‌موسی رضا(ع)،‌ هشت کانون فرهنگی هنری مسجد در استان کرمانشاه افتتاح شد.

صفری ادامه داد: از 15 خرداد‌ماه ثبت‌نام از علاقه‌مندان شرکت در کلاس‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شروع شد و کلاس‌ها در اول تیر ماه شروع و تا 15 شهریور ماه ادامه داشت.

وی خاطر‌نشان کرد: 50 هزار نفر در 309 پایگاه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه در کلاس‌های فرهنگی، هنری، آموزش قرآن‌کریم، برنامه ویژه ورزشی و ... شرکت کردند.

مسئول دبیر‌خانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه تصریح کرد: در طول برگزاری کلاس‌ها بازدیدهای از این پایگاه‌ها داشته‌ایم و نحوه عملکرد آنها را در برگزاری تعداد کلاس و جذب بیشترین مخاطب رصد کرده‌ایم.

وی اظهار کرد: بیش از 70 اردو برای بیش از 2 هزار نفر برگزار شده است که به سفرهای زیارتی و تفریحی اعزام شده‌اند و در همین دهه کرامت نیز تعدادی را به قم، جمکران و مشهد مقدس فرستاده‌ایم.

وی با اشاره به نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای کانون مساجد استان کرمانشاه که در شهریور ماه به مدت 10 روز برگزار شد گفت: هزار اثر فرهنگی و هنری از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان به دبیر‌خانه ارسال شده بود که در 56 غرفه به معرض نمایش گذاشته شده بود.

صفری اظهار کرد: امروز در همایش تجلیل از برترین‌های اوقات فراغت و برگزیدگان نمایشگاه دستاوردهای کانون مساجد از 34 کانون برتر فرهنگی و هنری و 20 نفر از عوامل اجرایی و غرفه‌های برتر نمایشگاه تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول