اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خاطره آقای مدیرکل از نخستین روز حضور در دبستان

وحیدی: با گریه روانه کلاس درس شدم

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی می‌گوید که در نخستین روز از ماه مهر و بازگشایی مدارس با گریه روانه کلاس درس شده است.

وحیدی: با گریه روانه کلاس درس شدم

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد وحیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به فضای متفاوت آن دوران در مقایسه با وضعیت کنونی اظهار داشت: اکنون به خاطر توجه خاص به کسب دانش و اهمیت آن، دانش‌آموزان با انگیزه‌تر و با نشاط‌‌تر از گذشته در مدارس حضور یافته و به فراگیری علم و دانش می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید 16 هزار و 118 نفر دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در خراسان‌شمالی روانه کلاس‌های درس شدند، تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری تعداد دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی خراسان‌شمالی 701 نفر نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

وحیدی اظهار کرد: بجنورد با افزایش 345 دانش‌آموز پایه اول ابتدایی بیشترین و بام و صفی‌آباد با هفت نفر کم‌ترین افزایش جمعیت دانش‌آموزی این پایه تحصیلی را داشته‌اند.

محتوای آموزشی متناسب با ساختار 3-3-6 در کلاس‌های اول، دوم و ششم ابتدایی تنظیم شده و معلمان متناسب با این عناصر آموزش دیده و آماده شدند، گفت: همچنین 78/87 درصد دانش‌آموزان ابتدایی این استان در سال تحصیلی جدید در شیفت صبح تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به ساماندهی 661 کلاس درس برای پایه ششم ابتدایی، خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود نداشته و تمام دانش‌آموزان دارای کلاس هستند.

وحیدی در فضای اولین روز مهر و بازگشایی مدارس گریزی هم به اولین روز مدرسه خود زد و گفت: من نیز مثل خیلی از بچه‌های امروز، در نخستین روز از ماه مهر و بازگشایی مدارس با گریه روانه کلاس درس شدم.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول