اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری میراث فرهنگی قزوین:

موافقت‌نامه تأسیس 2 منطقه گردشگری صادر شد

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: موافقت‌نامه تأسیس 2 منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک و آبگرم یله گنبد صادر شد.

موافقت‌نامه تأسیس 2 منطقه گردشگری صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین، نادر محمدی اظهار کرد: موافقت‌نامه تأسیس منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک در اراضی کوهستانی شمال قزوین با سرمایه‌گذاری مؤسسه رفاهی و تفریحی کاسپین و آبگرم یله گنبد با سرمایه‌گذاری شرکت چشمه احرار صادر شد.

وی افزود: منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک با چشم‌انداز زیبای کوهستانی واقع در شمال قزوین در محور قزوین ـ الموت و آبگرم یله گنبد در 10 کیلومتری جاده قزوین ـ رشت از جمله مناطق نمونه گردشگری مصوب شده در دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان قزوین که در حال حاضر موافقت‌نامه تأسیس آن به امضای مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان رسیده است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با اشاره به روند طی شده برای صدور موافقت‌نامه بیان کرد: بعد از صدور موافقت‌نامه تأسیس سرمایه‌گذار مکلف است از طریق تعیین مهندس مشاور ذی‌صلاح در مدت شش ماه طرح جامع منطقه نمونه گردشگری منطقه مذکور را تهیه و به معاونت سرمایه‌گذاری و طرح‌های استان قزوین برای بررسی و تصویب طرح جامع ارایه کند.

انتهای پیام/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول