اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان خبر داد:

انعقاد موافقتنامه برای تاسیس دانشکده تکمیلی تعاون

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان از انعقاد موافقتنامه برای تاسیس دانشکده تکمیلی تعاون با دانشگاه جامع خبر داد.

انعقاد موافقتنامه برای تاسیس دانشکده تکمیلی تعاون
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت در حاشیه جشنواره تجلیل از تعاونی‌ برتر گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال باید سه حوزه تخصصی را بهم پیوند زد، اظهار داشت: با پیوند معنادار کارجویان متخصص، کارآفرین صاحب ایده و فکر و صاحبان سرمایه می‌توان قطب‌های اقتصادی را در استان به وجود آورد.
قناعت با اشاره به اینکه یکی از خدمات دولت عدالت‌محور تاسیس بنیاد کارآفرینی و توسعه تعاون است، تصریح کرد: این نهاد سعی دارد که این سه شاخص را در کنار هم پیوند زند تا بتواند ساماندهی کارجویان را در سطح کشور به عهده بگیرد.
وی با بیان اینکه در دوره وزارت عباسی در تعاون استارت این کار زده شده است، افزود: ما نیز در استان به دنبال این هستیم که از ظرفیت کامل این بنیاد برای ایجاد اشتغال بهره ببریم.
استاندار گلستان با بیان اینکه انتظار داریم بخش اعظم تعهد شغلی استان توسط تعاونی‌ها محقق شود، اذعان داشت: در شورای اداری مصوب کردیم تا ادارات از اوائل مهر تنها از تولیدات داخلی استان استفاده کنند که تولیدات تعاونی‌ها در اولویت است.
وی همچنین با اشاره به اینکه در قانون اساسی مزیت‌های نیز برای تعاونی‌ها در نظر گرفته شده است، افزود: بهره‌مندی 20 درصدی از کمک دولت، تخفیف 20 درصدی مالیات، تخفیف 20 درصدی در بیمه و بهرمندی از حمایت بانک توسعه تعاون از جمله این مزیت‌ها است.
قناعت با بیان اینکه اشتغال و توزیع عدالت دو موضوع اساسی کشور است، گفت: آن بخشی که در این راستا می‌تواند نقش ایفا کند تعاون است که می‌تواند بخش اعظمی از بار مسئولیت نظام را بر دوش گیرد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول