اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سربیشه تاکید کرد:

اختصاص اعتبار بر اساس پیشرفت فیزیکی/نقایص موافقت‌نامه‌ها اصلاح شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سربیشه گفت: اختصاص اعتبار بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی صورت می‌گیرد.

اختصاص اعتبار بر اساس پیشرفت فیزیکی/نقایص موافقت‌نامه‌ها اصلاح شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا حسین‌پور صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سربیشه که به منظور بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی سال 90 و بررسی آخرین وضعیت موافقت‌نامه‌های مبادله شده برگزار شد، اظهار داشت: پایه و اساس همه کارها برنامه‌ریزی است از جمله امور سیاسی، اجتماعی و عمرانی که نیاز به برنامه‌ریزی صحیح، دقیق و پویا دارد.
وی تأکید کرد: باید برای پیشرفت متوازن در هر کاری برنامه‌ای مدون داشته باشیم و بر اساس آن حرکت کنیم.
فرماندار شهرستان سربیشه بر ضرورت سرعت دادن به اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان همراه با کیفیت تأکید کرد و افزود: امر نظارت بر پروژه‌ها که از وظایف مهم کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و دیگر دستگاه‌های نظارتی استان است با جدیت دنبال خواهد شد.
حسین‌‌پور ادامه داد: در این راستا مسئولان ادارات شهرستان به نحوی اقدام کنند که امر خدمت رسانی به مردم در قالب انجام تعهدات اجرای پروژه‌ها بیش از پیش میسر شود.
وی خاطرنشان کرد: موافقت‌نامه‌های هر دستگاه باید به طور دقیق توسط مسئولان ذیربط کنترل و مورد بررسی قرار گیرد تا خللی در عملیات اجرای پروژه‌ها به وجود نیاید و تا پایان سال مالی، اعتبارات به صورت کامل جذب و هزینه شود.
فرماندار شهرستان سربیشه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: موافقت‌نامه‌هایی را که در اختیار دستگاه قرار گرفته به دقت بررسی و در صورت هرگونه مشکل برای اصلاح به حوزه معاونت برنامه‌ریزی استانداری مراجعه کنند.
حسین‌پور یادآور شد: اختصاص اعتبار بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی صورت می‌گیرد.
وی خواستار ارائه گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به صورت ماهانه به فرمانداری شد.
دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سربیشه نیز در مورد روند تصویب اعتبارات به شهرستان‌ها توضیحاتی را ارائه داد و افزود: به شهرستان سربیشه مبلغ 2 میلیارد تومان از محل اعتبارات خشکسالی در نظر گرفته شده است.
علی عالمی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا از طریق ادارات کل در ارتباط با جذب اعتبارات سهم شهرستان پیگیری‌های لازم را انجام دهند.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار سربیشه نیز گفت: سرجمع اعتبارات تملک شهرستان 7 میلیارد و 438 میلیون تومان وبا احتساب اعتبارات ملی، حوادث و ماده 180 در مجموع حدود 14 میلیارد تومان است.
علی خسروی افزود: با توجه به اینکه از مجموع اعتبارات تملک و دارایی در سال جاری شهرستان تاکنون 60 درصد اختصاص یافته است باید دستگاه‌های اجرایی دارای طرح مصوب با جدیت در راستای پیشرفت پروژه‌های خود اقدام کرده و سرمای شدید منطقه را مد نظر قرار دهند تا در اجرای با کیفیت طرح‌های عمرانی با مشکل مواجه نشوند.
در این جلسه عملکرد ادارات شهرستان در رابطه با پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌ها به تفکیک مورد بررسی قرار گرفت و در مواردی که با مشکلاتی مواجه بود تصمیماتی اتخاذ شد.
همچنین پس از ارزیابی مشخص شد میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی شهرستان سربیشه تا تاریخ 20 آذر ماه به طور متوسط 23 درصد است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول