اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آبفای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

مبادله موافقتنامه اعتبارات ملی و استانی آبفای کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و بهبود مدیریت شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد از مبادله موافقتنامه اعتبارات استانی و ملی استانی این شرکت خبر داد.

مبادله موافقتنامه اعتبارات ملی و استانی آبفای کهگیلویه و بویراحمد
 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی هادیان پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه از مبادله موافقتنامه اعتبارات استانی و ملی استانی این شرکت خبر داد و گفت: اعتبارات استانی آبفای به مبلغ 74 میلیارد و 197میلیون ریال که شامل آبرسانی به شهرهای استان و همچنین مبلغ 20 میلیارد و 790 میلیون ریال آبرسانی به مسکن مهر شهرهای یاسوج، دهدشت، سی‌سخت، لیکک و چرام است میان این شرکت و استانداری کهگیلویه و بویراحمد مبادله شد.
وی افزود: در همین زمینه 13 میلیارد و 800 میلیون ریال برای ایجاد تأسیسات فاضلاب مسکن مهر شهرهای یاسوج، دهدشت، چرام و همچنین مبلغ 7 میلیارد و 997 میلیون ریال برای اصلاح و توسعه آب آشامیدنی شهرهای استان و مبلغ 31 میلیارد و 610 میلیون ریال مبادله موافقتنامه انجام شد.
معاون برنامه‌ریزی و بهبود مدیریت شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بخش اعتبارات ملی استانی، ایجاد تاسیسات فاضلاب شهرهای استان که شامل شهرهای یاسوج، دهدشت، دوگنبدان، چرام و سی‌سخت است نیز با اعتباری به مبلغ 92 میلیارد و 370 میلیون ریال مبادله موافقتنامه انجام شده است.
این مسئول ابراز داشت: از مجموع این اعتبارات در بخش استانی 46.5 درصد و در بخش ملی استانی نیز 44.5 درصد اختصاص داده شده است.
هادیان اضافه کرد: سرجمع اعتبارات ابلاغی به این شرکت مبلغ 166 میلیارد و 567 میلیون ریال اعلام شده است.
وی امور آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پیگیری‌هایی در زمینه دریافت اعتبارات ملی در دستور کار این شرکت است که با برنامه‌ریزی انجام گرفته و پیگیری‌های مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری این استان تلاش بی‌وقفه برای جذب این اعتبارات در دستور کاری این شرکت در راستای خدمات‌رسانی هر چه سریع‌تر به مردم شریف استان انجام خواهد داد. 
هادیان اذعان داشت: فلسفه وجودی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد خدمتگزاری به مردم است و تمام کارکنان و کارگزاران این شرکت خادمان مردم هستند که تلاش شبانه‌روزی برای ارائه خدمات بهتر و باکیفیت انجام خواهد شد. 
انتهای پیام/ن20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول