اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد

صدور 138 موافقت‌نامه تشکیل تعاونی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از صدور موافقت‌نامه تشکیل 138 تعاونی جدید در این استان در سال‌جاری خبر داد.

صدور 138 موافقت‌نامه تشکیل تعاونی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، داود شیوندی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه کشاورزی این استان، اظهار داشت: تاکنون افزون بر 4 هزار و 500 نفر در سامانه این اداره‌کل ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد یک هزار و 748 نفر در شهرستان شهرکرد، 640 نفر در شهرستان بروجن، یک هزار و 24 نفر در شهرستان لردگان، 740 نفر در شهرستان فارسان و 145 نفر در شهرستان اردل و مابقی نیز در شهرستان‌های کوهرنگ و کیار ثبت‌نام کرده‌اند.

شیوندی با اشاره به وضعیت تعاونی‌های ثبت‌نامی در این استان، گفت: تاکنون 21 شرکت در مرحله تعیین اسم است و یک هزار و 357 نفر نیز پالایش شده‌اند، همچنین از این تعداد 2 هزار و 100 نفر در مرحله استعلام هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: از مجموع تعداد افراد ثبت‌نامی برای ایجاد تعاونی، 138 تعاونی موافقت‌نامه اصولی دریافت کرده‌اند.

شیوندی در ادامه با تاکید بر اینکه اجرای طرح توسعه کشاورزی نقش بسزایی در ایجاد اشتغال دارد، گفت: این طرح می‌تواند زمینه‌ اشتغال پایدار را در سطح استان فراهم کند.

وی با بیان اینکه طرح توسعه کشاورزی باید به مانند مسکن مهر طرحی جامع و کلان محسوب شود، گفت: دولت نیز در این طرح همگام با جامعه کشاورزان خدمت‌رسانی می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: توسعه بخش کشاورزی گام بلندی در راستای شکوفایی اقتصاد ملی است و رونق اقتصادی خوبی در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول