اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

صدور موافقتنامه 2 مجتمع خدماتی رفاهی در کهگیلوبه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: موافقتنامه اصولی احداث دو مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای یاسوج به اقلید و یاسوج به اصفهان از طریق این اداره‌کل صادر شد.

صدور موافقتنامه 2 مجتمع خدماتی رفاهی در کهگیلوبه و بویراحمد
مسعود مصدقی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اعلام صدور دو موافقتنامه اصولی به منظور احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده در سال جاری برای تحقق برنامه‌های پیشنهادی، موافقت‌نامه احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی در محورهای ارتباطی یاسوج به اقلید و یاسوج به اصفهان با مدت زمان 6 ماهه صادر گردیده است.
 وی گفت: پس از طی مراحل استعلام از سایر ادارات و سازمان‌ها، عملیات اجرایی ساخت این مجتمع‌ها به منظور ارائه خدمات منسجم در حاشیه محورهای ارتباطی آغاز شود.
وی با اشاره به این‌که تاکنون 7 مجتمع خدماتی رفاهی با هزینه بالغ بر 70 میلیارد ریال در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسیده است، افزود: بهره‌برداری از این دو مجتمع خدماتی رفاهی در آینده، گامی موثر برای نیل به اهداف این سازمان است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد جلب رضایت عمومی را از مهم‌ترین اهداف این نهاد دانست و تاکید کرد: مجموعه حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد همواره تامین رفاه حال مسافران و ایجاد آرامش و رضایت خاطر آن‌ها را در دستور کار قرار داده است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول