اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

زنگ جشن عاطفه‌ها در مدرسه حضرت رقیه (س) تویسرکان نواخته شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور زنگ نمادین جشن عاطفه‌ها در مدرسه دخترانه حضرت رقیه (س) تویسرکان نواخته شد.

زنگ جشن عاطفه‌ها در مدرسه حضرت رقیه (س) تویسرکان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، صبح امروز همزمان با سراسر کشور زنگ نمادین جشن عاطفه‌ها با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان و والدین دانش‌آموزان در مدرسه ابتدایی دخترانه حضرت رقیه (س) تویسرکان نواخته شد.

در آیین جشن عاطفه‌ها مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان در مدرسه حضرت رقیه (س) ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: تلفیق جشن مهر و مهرورزی و دفاع مقدس گامی هدفمند برای تمرین جهاد در سنگر علم و مبارزه با جهالت جاهلان زورگو و عشق‌ورزی و عطوفت نسبت به همنوع و نهادینه شدن در پیکره جامعه و نسل آینده است.

تیمور کرمی‌مقدم مشارکت در امور خیر و گسترش مهرورزی در اجتماع را شاخصه مهم و کاربردی در کاهش فاصله طبقاتی و ناهنجاری‌ها خواند و تصریح کرد: آنچه می‌تواند یک ملت را به اوج سربلندی برساند همت و تلاش در راستای رشد دینی، فرهنگی، اقتصادی همه اقشار آن جامعه به ویژه افراد بی‌بضاعت است.

وی با اشاره به اینکه کار خیر و نیک سعادت و سلامت دنیوی و اخروی انسان را تضمین می‌کند، اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها هرساله به منظور تأمین نیازهای ضروری دانش‌آموزان با کمک و هم‌یاری مردم خیر و خیرخواه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان جشن عاطفه‌ها را جشنی ملی و معنوی خواند و تصریح کرد: اتحاد و وحدت ملی در زمینه یاری ‌رساندن مردم نوع‌دوست و خیر‌اندیش ایران‌زمین به افراد نیازمند در مناسبت‌های مختلف همیشه یاری‌گر کمیته امداد بوده و امیدواریم امسال هم پرشورتر از گذشته یاری‌گر کمیته امداد باشند.

وی با بیان اینکه امسال جشن عاطفه‌ها با شعار «دانش‌آموزباوری و دانش‌آموزیاوری در فرهنگ رضوی» و «همه کودکان را فرزندان خود بدانیم» فعالیت خود را آغاز می‌کند، اظهار داشت: در سال جاری 157 پایگاه در مدارس، پایگاه‌های مقاومت بسیج و در میادین اصلی شهرها و بخش‌های شهرستان آماده دریافت کمک‌های مردمی از ششم تا هشتم مهرماه است.

کرمی‌مقدم افزود: با بازگشایی مدارس جشن ملی عاطفه‌‌ها با همکاری بسیج، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور در شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تویسرکان 12 هزار پاکت و 90 فقره صندوق مختص به جشن عاطفه‌ها را برای جمع‌آوری کمک‌ دانش‌‌آموزان در سطح مدارس این شهرستان توزیع کرده که پس از گردآوری در کمترین زمان به دانش‌پژوهان زیر پوشش این نهاد داده خواهد شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول