اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری خراسان‌رضوی خبر داد

آزادسازی 88 زندانی جرایم غیرعمد در طرح ضامن آهو

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری خراسان‌رضوی گفت: امسال به کمک خداوند و همکاری خادمان حرم رضا(ع) و حامیان مالی خیر توانستیم در طرح یا ضامن آهو 88 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد را به آغوش خانوادهایشان باز گردانیم.

آزادسازی 88 زندانی جرایم غیرعمد در طرح ضامن آهو

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سیدحسن شریعتی صبح امروز و با حضور در سالن انتظار زندان مرکزی مشهد در جمع خادمان حرم حضرت رضا(ع) و پرسنل زندان مرکزی و خانواده منتظر زندانیان جرائم غیر عمد اظهار کرد: طرح یا ضامن آهو پنج سال است که کار خود در قالب رسیدگی به مشکلات زندانیان جرائم غیرعمد در استان خراسان‌رضوی شروع کرده است و جلسه امروز ما نیز در قالب آزادی 88 زندانی در طرح یا ضامن آهو است.

وی افزود: برگزاری پنجمین دوره طرح یا ضامن‌آهو با عطر حضور خادمان حرم رضا(ع) همراه شده است و تمام برادران و خواهرانی که در این طرح ما را یاری کردند خادمین درگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) در مشهد بودند و این امر افتخار بزرگی برای ما خراسانی‌ها است.

رئیس دادگستری خراسان‌رضوی ادامه داد: توجه و رسیدگی به امور نیازمندان کار انبیاء و اولیاست و در سیره نبوی و علوی همه مسلمان برای به این امر توجه ویژه شده است که نمونه بارز آن وجود حضرت علی(ع) است که رسیدگی به امور نیازمندان در عالم خفا انجام می‌داند.

رئیس هیئت مدیره ستاد دیه در ادامه سخنان خود تصریح کرد: درد زندانی را فقط خود زندانی خوب می‌دانند ما برای اینکه بتوانیم به گونه‌ای همدرد با خانواده زندانیان و خود زندانی باشیم سعی بر این داشته‌ایم که امسال در طرح یا ضامن آهو بتوانیم به امور تعداد بیشتری از زندانیان رسیدگی کنیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر 1035 نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان داریم که  همه این زندانی‌ها چشم به راه دیدار خانواده‌های خود هستند و امیدواریم که با کمک خیران بتوانیم از تعداد این زندانیان در زندان بکاهیم.

رئیس دادگستری خراسان‌رضوی افزود: شناخت زندانیانی که از لحاظ مالی در فقر به سر می‌برند یکی از اولویت‌های ما است که امسال و در یکی دیگر از فعالیت‌های ستاد دیه و خادمین حرم حضرت رضا(ع) قرار گرفته است و ما نیز بر اساس شناخت دست به عمل آزادسازی زندانی با کمک قوه قضائیه زده‌ایم.

رئیس دادگستری خراسان‌رضوی ابراز کرد: امسال به کمک خداوند و همکاری خادمان حرم رضا(ع) و حامیان مالی خیر توانستیم در طرح یا ضامن آهو 88 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد را به آغوش خانوادهایشان باز گردانیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول