اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج:

سارق سابقه‌دار برای پنجمین بار روانه زندان شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرج گفت: سارق سابقه‌داری که اقدام به سرقت منازل، موتورسیکلت و اماکن خصوصی می‌کرد از سوی ماموران انتظامی کرج دستگیر و برای پنجمین بار روانه زندان شد.

سارق سابقه‌دار برای پنجمین بار روانه زندان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس البرز، عبدالرضا خیرخواهان افزود: مدتی پیش گزارش‌هایی از وقوع چند فقره سرقت منزل در منطقه ماهدشت دریافت شد که با بررسی صحنه‌های سرقت مشخص شد سارق یا سارقان با شکستن و تخریب قفل درب منازل، اموال و اشیاء با ارزش و قیمتی از قبیل طلا و جواهرات را به سرقت می‌برند.

این مسئول گفت: ماموران کلانتری 26 ماهدشت با بررسی موضوع و تحقیق از مالباختگان دریافتند که سرقت‌ها اغلب در ساعت تاریکی شب و با استفاده از دو دستگاه خودرو پژو و پراید صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج ابراز داشت: پیگیری‌ها در این راستا ادامه داشت تا اینکه ساعت پنج بامداد روز گذشته ماموران در حال گشت زنی به رفتارهای مشکوک راننده یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از استعلام از شماره پلاک خودرو متوجه شدند که خودروی مورد نظر هفته گذشته از تهران به سرقت رفته، بنابراین بلافاصله خودرو را متوقف و راننده آن را در طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

خیرخواهان گفت: متهم دستگیر شده به نام کاظم_الف در ابتدا منکر هر گونه ارتباط با سرقت‌ها شد، ولی در ادامه بازجویی‌ها لب به اعتراف گشوده و گفت که با سرقت خودروهای پراید و پژو اقدام به سرقت منازل، اماکن خصوصی و موتور سیکلت کرده و اموال مسروقه را به قیمت بسیار پایینی به فروش می‌رساند.

خیرخواهان افزود: متهم در ادامه اعترافاتش به 10 فقره سرقت منزل، پنج فقره سرقت موتور سیکلت و چهار فقره سرقت اماکن اعتراف کرده و در این رابطه 19 نفر مالباخته نیز شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج تصریح کرد: با استعلام از سوابق کیفری متهم مشخص شد که وی به علت اعتیاد به مواد مخدر شیشه اقدام به سرقت کرده و تا کنون دارای چهار فقره سوابق کیفری است.

گفتنی است، متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول