اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست زندان مرکزی اصفهان خبر داد

آزادی 24 زندانی با کمک خیران از زندان مرکزی اصفهان

خبرگزاری فارس: در سلسله جلسات خیریه امام موسی کاظم(ع) در زندان‌های استان اصفهان 24 نفر از زندانیان به آغوش خانواده و جامعه بازگشتند.

آزادی 24 زندانی با کمک خیران از زندان مرکزی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی زندان‌های استان اصفهان، سیروس امینی اظهار کرد: پس از تشکیل جلسه خیریه امام موسی کاظم(ع) در مردادماه سال جاری در زندان با تلاش و پیگیری مددکاران و دیگر مسئولان زندان 24 نفر از زندانیان جرائم مختلف مالی و غیره با اخذ رضایت و پرداخت بقیه وجوه از زندان آزاد و به آغوش جامعه و خانواده‌هایشان بازگشتند.

وی افزود: جهت آزادی این تعداد زندانی مبلغ 880 میلیون و 319 هزار و 452 ریال از وجوه کمک‌های خیران و سخاوتمندان خیریه امام موسی کاظم(ع) به زندان پرداخت شد.

سرپرست زندان مرکزی اصفهان تصریح کرد: از زمان تاسیس این خیریه در اداره کل زندان‌های استان با همت و تلاش مدیرکل و اعضای هیئت مدیره شاهد خیرات و برکات زیادی در مورد آزادی زندانیان، فعالیت‌های عمرانی و بهداشتی و درمانی بوده‌ایم.

همچنین مدیرکل زندان‌های استان اصفهان از رشد 30 درصدی پیشرفت کار در زندان این شهرستان خبر داد. 

رمضان امیری در مورد هدف از ایجاد زندان جدید در این شهرستان گفت: شهرستان نجف‌آباد به دلیل گستردگی و مهاجرپذیر بودن و نیز جرم‌خیز بودن و انتقال این افراد به زندان مرکزی و از همه مهم‌تر مسائل و مشکلات خانواده‌های زندانیان در مسیرهای زندان جهت ملاقات مجموعه سازمانی و استانی با همکاری دیگر مسئولان اجرایی و قضایی شهرستان پروژه جدید زندان در مجاورت دادگستری این شهرستان را در نظر گرفت.

وی تصریح کرد: با وجود پیمانکار، مشاوران و ناظران خوبی که در این پروژه مشغول شده‌اند تاکنون فونداسیون، قسمتی از سقف و حصار کلی زمین در 5 هکتار انجام که فاز اول این زندان با ظرفیت 500 نفر در7 هزار زیربنا با دقت و سعی تمام انجام شده است.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان اضافه کرد: چنانچه وضعیت اعتبارات و پرداخت‌ها مانند گذشته جهت اتمام این پروژه تا پایان سال پرداخت شود، پروژه تیرماه سال آینده افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول