اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

تنگه هرمز همچون گلوگاهی در اختیار فرزندان ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز با اقتدار نیروهای مسلح تنگه هرمز همچون گلوگاهی در اختیار فرزندان ایران اسلامی است که هر وقت اراده کنند می‌توانند با آن نفس استکبار را بگیرند.

تنگه هرمز همچون گلوگاهی در اختیار فرزندان ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رژه نیروهای مسلح سپاه پاسداران، ارتش، نیروهای انتظامی و بسیج با حضور آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی فقیه در استان قزوین، آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، امیر سرتیپ دوم ستاد عبدالرضا شهری فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین، سردار مسعود جعفری‌نسب فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین و استاندار و معاونان استاندار قزوین در جوار لشگر 16 زرهی قزوین برگزار شد.

آیت‌الله علی اسلامی در این رژه با بیان اینکه امروز تنگه هرمز همچون گلوگاهی در اختیار فرزندان ایران اسلامی است، بیان کرد: امروز با اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تنگه هرمز را همچون گلوگاهی در اختیار دارند که در هر زمانی اراده کنند، می‌توانند به وسیله آن دشمنان را زمین‌گیر کنند.

وی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: کسانی که در هشت سال دفاع مقدس جنگیدند و به هر نحوی در راستای حفاظت از دین اسلام و کشور تلاش کردند به قطع که خداوند برای آنها اجری در نظر گرفته است.

اسلامی اضافه کرد: این شجاعت، ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان بود که سبب شد ایران اسلامی در جنگ هشت ساله سربلند بیرون آید که باید مردم قدردان این انسان‌های بزرگوار باشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خطاب به جوانان بیان کرد: در یک زمانی ملت ایران در جهان وضعیت خوبی نداشت و نگاه خوبی به ملت ایران نداشتند اما امروز با پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران عزیز شده است.

اسلامی با اشاره به شهدای استان قزوین افزود: این استان شهدای بزرگی را در جنگ هشت ساله داده است و در استان قزوین تعداد زیادی جانباز و آزاده داریم که در دفاع مقدس حضوری پررنگ داشته‌اند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول