اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان:

سوله جدید اشتغال زندانیان در ویلاشهر در حال احداث است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: در ویلاشهر نجف‌آباد سوله جدید اشتغال جهت بکارگیری زندانیان در امر اشتغال در حال احداث است.

سوله جدید اشتغال زندانیان در ویلاشهر در حال احداث است

رمضان امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اصفهان در مورد ایجاد کارگاه‌های اشتغالزایی در زندان اصفهان برای محکومان جرائم غیرعمد اظهار کرد: اکنون در زندان اصفهان کارگاه‌های اشتغال برای زندانیان ایجاد شده است.

وی افزود: کارگاه جوشکاری، برش‌کاری، خیاطی، تراشکاری، صنایع دستی و فرش‌بافی از جمله مشاغلی است که برای زندانیان زن و مرد در زندان ایجاد و روزانه مشغول به کار هستند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان تصریح کرد: درصدد هستیم که کارگاه‌های اشتغال را در زندان‌ها افزایش دهیم.

وی ادامه داد: در ویلاشهر نجف‌آباد سوله جدید اشتغال به منظور بکارگیری زندانیان در امر اشتغال در حال احداث است.

امیری تاکید کرد: با افزایش اشتغال مددجویان قصد داریم اشتغال مناسب و پردرآمدی را برای امرار معاش زندانیان و کمک به خانواده‌های آنان فراهم کنیم.

وی همچنین در مورد تغییر کاربری زندان مرکزی اصفهان با ساخت ساختمان جدید زندان گفت: در صورتی که این محل را بخش خصوصی خریداری کند، هزینه آن را صرف ساخت مجموعه جدید زندان در حال احداث می‌کنیم.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان افزود: این زندان در حال احداث 200 هزار مترمربع است که حداقل شش سال طول می‌کشد که به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: اکنون که زندان جدید آماده بهره‌برداری نیست، نمی‌توان برای فروش این زندان تصمیمی گرفت اما در آینده با واگذاری و تغییر کاربری آن به بخش خصوصی می‌توان بودجه زیادی از آماده‌سازی زندان جدید را از این طریق تأمین کرد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول