اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری زنجان:

پروژه پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا مشکل مالی ندارد

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری زنجان با تاکید بر اینکه پروژه پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا مشکل مالی ندارد، گفت: اعتبار مورد نیاز این پروژه تامین شده است.

پروژه پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا مشکل مالی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب ملایی‌یگانه ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان به همراهی اعضای شورای شهر با شهرداری در انجام کارها اشاره و از سعه صدر و همکاری آنها تقدیر کرد.

وی از تولید و پخش دو برابری آسفالت در خیابان‌های شهر زنجان در سال جاری نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: از آغاز فصل عمرانی در حدود 70 هزار تن آسفالت در سطح شهر زنجان تولید و پخش شده است.

سرپرست شهرداری زنجان از نیاز شهرداری به جابه‌جایی بودجه برای تکمیل آسفالت خیابان‌های شهر زنجان خبر داد و گفت: زمان و میزان جابه‌جایی بودجه به زودی به اطلاع شورا می‌رسد چون هنوز سقف اعتبار تعیین شده برای آسفالت‌ریزی به پایان نرسیده است.

وی تصریح کرد: بودجه در نظر گرفته شده برای آسفالت‌ریزی در خیابان‌های شهر زنجان 9 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است.

یگانه از تهیه دستگاه‌های خاص آسفالت‌ریزی با عملکرد بهتر برای شهرداری یکی از مناطق شهر زنجان خبر داد و گفت: شهرداری‌های سایر مناطق هم باید اقدام به تهیه این دستگاه بکنند.

وی از در دست اقدام بودن واگذاری اموری مانند صدور پروانه ساخت و ساز به بخش خصوصی خبر داد و افزود: به محض تکمیل اتوماسیون اداری این امور به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

سرپرست شهرداری زنجان به بازدید خود و هیئت همراه از یکی از شهرک‌های اقماری زنجان به نام الهیه و گلایه‌های مردم این شهرک اشاره کرد و گفت: آسفالت و فضای سبز این شهرک مشکلاتی دارد که باید رسیدگی شود.

وی به مشکل فاضلاب زندان و شکایت‌های مردمی در این مورد هم اشاره کرد و گفت: اخطارهای لازم در این مورد داده شده است و اگر مشکل رفع نشود اقدامات قانونی انجام می‌شود.

یگانه به برداشت‌های انجام شده از حساب شهرداری توسط امور مالیاتی هم اشاره کرد و افزود: شهرداری و سازمان‌های آن خدماتی هستند و تصور سود ده بودن آنها هم اشتباه است و باید به آنها تذکر داده شود چرا که شهرداری برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان روی همه بودجه‌اش حساب کرده است.

وی با بیان اینکه پیمانکار پروژه پل سیدالشهدا ادعاهایی در مورد دریافت غرامت دارد، اضافه کرد: شهرداری این ادعاها را قبول ندارد و پیمانکار قول فعال‌سازی کارگاه را براساس خواسته شهرداری داده است.

سرپرست شهرداری زنجان تاکید کرد: پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا به هیچ وجه مشکل اعتباری ندارد و اعتبار لازم برای آن از طرف استان و منابع مالی شهرداری تامین شده است.

وی نظارت بر سخت سازها را در دستور کار شهرداری اعلام کرد و ادامه داد: تیم‌های  پیگیر مطالبات شهرداری هم تشکیل شده است.

ملایی‌یگانه از انتشار آگهی برای جذب پیمانکار جدید برای پارک‌بان‌های شهر زنجان خبر داد و گفت: تصمیماتی برای رفع مشکل موجود در این مورد گرفته است.

وی با اذعان به روند کند پروژه‌های عمرانی در سطح شهر زنجان گفت: خودم هم از این روند گله دارم و این روند باید اصلاح شود ولی باید توجه کرد که مشکلاتی در این رابطه وجود دارد.

سرپرست شهرداری زنجان از وجود دو دستگاه گریدر در شهرداری زنجان خبر داد و گفت: شهرداری زنجان در صدد تهیه دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز خود برای پیشبرد روند اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر است چرا که شهری به مانند زنجان به حداقل 15 گریدر نیاز دارد.

وی از تقدیر فرزندان نمونه کارکنان شهرداری زنجان خبر داد و اضافه کرد: این اقدامات در راستای تجلیل از کارکنان و فرزندان آنها بوده است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول