اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ماجرای پروژه‌ای که در آمل افتتاح نشد

خبرگزاری فارس: پس از طی مراسم ابتدایی برای افتتاح پروژه‌ای در شهرستان آمل، نوبت به بریدن روبان ساختمان اداری و رختکن فضای روباز ورزشی شد که در اقدامی جالب درب این ساختمان قفل بوده و کلید آن را کسی پیدا نکرد.

ماجرای پروژه‌ای که در آمل افتتاح نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شهرستان آمل طی دیروز و امروز با سه برنامه افتتاح همراه بود که مهم‌ترین آن بهره‌برداری از دومین خانه تخصصی شمشیربازی مازندران با حضور رئیس فدراسیون شمشیربازی در این شهرستان بود.

در نخستین برنامه افتتاح، فرماندار آمل به همراه مسئولان شهری راهی روستای کچب‌علیا یکی از روستاهای بخش دابودشت شد.

در این مراسم قرار بود ورزشگاه روباز ورزشی بهره‌برداری شود که در اقدامی جالب این امر محقق نشد.

پس از سخنرانی مسئولان نوبت به بریدن روبان ساختمان اداری و رختکن این فضای روباز ورزشی شد که در اقدامی جالب درب این این ساختمان قفل بوده و کلید آن را کسی پیدا نکرد.

این امر موجب شد تا فرماندار آمل روبان نبریده بخش دابودشت را ترک کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل در این باره به خبرنگار فارس بیان داشت: برای این فضای روباز ورزشی که به مساحت 4 هزار و 200 متر مربع تعریف شده اعتبار خوبی لحاظ شده و فضای مناسبی نیز تهیه شده است.

هاشم جمشیدپناه افزود: حتی روز قبل از افتتاح با مسئولان بخشداری دابودشت تماس داشته‌ام تا برای بازدید به این مکان ورزشی بیایم ولی آنها در جواب گفتند همه امکانات و ابزار برای حضور مسئولان برای افتتاح فراهم است.

البته اداره ورزش و جوانان آمل علاوه بر شهر در بخش دابودشت نیز فعالیت گسترده‌ای داشته که وجود هفت سالن ورزشی و تعریف 20 فضای ورزشی روباز در روستاهای این بخش باعث شده تا در کنار دیگر فعالیت‌های این اداره، سرانه فضای ورزشی آمل در دولت نهم و دهم به حدود 72 سانتیمتر برسد.

با کمی بررسی باخبر شدیم کلید این پروژه در دستان پیمانکار جای دارد که او نیز می‌گوید کسی برای افتتاح این پروژه از من کلید ساختمان را درخواست نکرد وگرنه هیچ مشکلی برای بهره‌برداری از آن نبود.

باید توجه داشت تا در برنامه‌های افتتاح مناسبت‌های آینده هماهنگی بین دهیار، شورای اسلامی روستا و بخشداری بیشتر شده تا نکند بار دیگر پروژه‌های عمرانی افتتاح نشده به این حال و روز گرفتار شده و دوباره شاهد اختلال در نظم برنامه‌های شهری یا استانی باشیم.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول