اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری شهرداری و صندوق عسکریه صورت می‌گیرد

اجرای 3 پروژه مشارکتی شهری در کرمان

خبرگزاری فارس: شهردار کرمان با اشاره به اجرای 3 پروژه مشارکتی شهرداری کرمان با صندوق تعاونی عسکریه گفت: این پروژه‌ها شامل تله‌کابین کوه‌های مسجد صاحب‌الزمان (عج) کرمان، قطعه دوم بلوار سیدی و بازارچه صنعت ساختمان کرمان می‌شود.

اجرای 3 پروژه مشارکتی شهری در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابوالقاسم سیف‌اللهی در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان با تبریک هفته دفاع مقدس و دهه کرامت اظهار داشت: پیاده‌روی خانوادگی با مشارکت شهرداری کرمان و هیئت ورزش‌های همگانی استان با حضور 100 هزار نفر برگزار شد.

وی از افتتاح پارکینگ طبقاتی و بازار بزرگ ستاره کرمان طی یک ماه گذشته خبر داد و بیان داشت: طرح وکیل کرمان نیز همزمان با بهره‌برداری از این پروژه کلنگ‌زنی شد.

سیف‌اللهی با اشاره به برگزاری دو نشست در مورد پروژه گودال خشت‌مال‌های کرمان در تهران و کرمان ابراز داشت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته به نظر می‌رسد، مشکلات اجرای این طرح رفع شود.

وی تصریح کرد: صدور 200 میلیارد تومان اوراق مشارکت توسط شهرداری کرمان در دستور کار قرار دارد که 50 میلیارد تومان آن مربوط به سال گذشته است که صدور این اوراق قطعی به نظر می‌رسد.

سیف‌اللهی با اشاره به اجرای سه پروژه مشارکتی شهرداری کرمان با صندوق تعاونی عسکریه بیان داشت: این پروژه‌ها شامل تله‌کابین کوه‌های مسجد صاحب‌الزمان (عج) کرمان، قطعه دوم بلوار سیدی و بازارچه صنعت ساختمان کرمان می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات احداث فاز دوم پارک مشاهیر شهر کرمان با عنوان پارک شهدا آغاز شده است، افزود: اجرای پروژه قلعه دختر و قلعه اردشیر شهر کرمان نیز با انجام تملک‌ها به خوبی پیش می‌‌رود.

این مسئول خاطر نشان کرد: باند سمت چپ ورودی جاده شرف‌آباد به کرمان آماده بهره‌برداری شده است و عملیات آسفالت در منطقه دو شهر کرمان انجام شد.

سیف‌اللهی اظهار داشت: طرح ترافیکی پنج‌راه 24 آذر شهر کرمان آغاز شده و طی 20 روز آینده به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به احداث 9 تقاطع غیرهمسطح در شهر کرمان بیان کرد: این طرح‌ها در صورت تامین اعتبار مورد نیاز تا عید نوروز به بهره‌برداری می‌رسند و مردم می‌توانند از این تقاطع‌ها استفاده کنند.

سیف‌اللهی ابراز داشت: هر ماه دیدار با خانواده شش شهید توسط مدیران شهرداری کرمان انجام می‌شود که در هفته دفاع مقدس نیز با 12 خانواده شهید دیدار کردیم.

وی درباره سخنان مطرح شده در مورد استخدام نیرو در بعضی از شهرداری‌ها در سال پایانی کار شوراهای اسلامی اذعان داشت: استخدام در شهرداری کرمان از طریق وزارت کشور صورت می‌گیرد.

سیف‌اللهی هرگونه استخدام خلاف در شهرداری کرمان را تکذیب کرد و اذعان داشت: استخدام در این نهاد از طریق سایت اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول