اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بررسی‌های صورت گرفته عنوان شد

اردبیل پیشتاز اجرای پروژه مهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره برنامه‌ریزی، طراحی و ساختار سازمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: استان اردبیل از نظر اجرای برنامه‌های پروژه مهر جزو استان‌های برتر است.

اردبیل پیشتاز اجرای پروژه مهر

رضا فرضی در حاشیه بازدید از مدارس استان اردبیل که همزمان با آغاز سال تحصیلی انجام شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در بازدید دو روزه از مناطق 19 گانه آموزش و پرورش استان اردبیل ارزیابی مثبتی از وضعیت پروژه مهر در این استان داشتیم به طوری که می‌توان گفت اردبیل پیشتاز اجرای این پروژه است.

وی به کارگیری ایده و ابتکار اجرای طرح مانور بازگشایی مدارس در استان اردبیل را قابل توجه اعلام کرد و افزود: در استان اردبیل مانور بازگشایی مدارس یک بار در تیر ماه و بار دیگر در شهریور ماه اجرایی شده است که این مانور سبب شده تا استان اردبیل در اجرای پروژه مهر مشکلی نداشته باشد.

وی بیان داشت: وزارت آموزش و پرورش از دو ماه قبل در رابطه با تهیه بخشنامه پروژه مهر اقدامات اساسی را انجام داده و هم اینک 32 اکیپ در سراسر کشور از 28 شهریور تا دوم مهر ماموریت‌ یافته‌اند از 716 منطقه آموزش و پرورش در کشور بازدید کنند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی، طراحی و ساختار سازمانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: طبق ماموریتی که در استان اردبیل داشتیم این استان هیچ مشکلی در اجرای پروژه مهر ندارد به طوری که در بازدیدی که به صورت نمونه از 51 مدرسه سطح استان داشتیم هیچ مشکلی مشاهده نشد.

این مسئول بیان داشت: تمام 19 منطقه آموزش و پرورش در استان اردبیل به نحو احسنت وظایف خود را انجام می‌دهند و اردبیل کاملاً مهیای اجرای برنامه‌های تحصیلی سال جدید است.

فرضی گفت: در سال گذشته استان اردبیل استان برتر در پروژه مهر انتخاب شده بود که انتظار داریم امسال نیز با توجه به ظرفیت‌های موجود شاهد استمرار این برتری باشیم.

وی یکی از نقاط برجسته آموزش و پرورش استان را تهیه برنامه تمام مدارس پیش از آغاز سال تحصیلی عنوان کرد و افزود: این بدین معناست که معلمان ما از اولین روز ورود به مدارس با یک برنامه منسجم در کلاس حاضر می‌شوند و ما کمترین سردرگمی را در برنامه کلاس‌ها شاهد نخواهیم بود.

رئیس اداره برنامه‌ریزی، طراحی و ساختار سازمانی وزارت آموزش و پرورش آماده کردن تقویم سالانه مدیران مدارس را نیز یادآور شد و ابراز داشت: این امر نیز یکی دیگر از توفیقات آموزش و پرورش اردبیل است که منجر خواهد شد تا استان اردبیل سال تحصیلی موفقی را تجربه کند.

این مسئول در پایان اظهار داشت: 100 درصد مدارس استان اردبیل زیر پوشش پروژه مهر قرار گرفته و با تشکیل کمیته‌های پنجگانه این پروژه کارها به نحو احسن در اردبیل اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول