اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر ساری:

پروژه پل ذغالچال ساری به کندی پیش می‌رود

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر ساری با بیان اینکه پروژه پل ذغالچال به کندی پیش می‌رود، گفت: تعلل در پیشرفت پروژه باعث دلخوری مردم است.

پروژه پل ذغالچال ساری به کندی پیش می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جمال باقری در جلسه علنی یکشنبه‌شب شورای شهر ساری، اظهار داشت:‌ یاد و خاطره شهیدان را گرامی می‌داریم.

وی افزود: امیدوارم فقط به گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا اکتفا نکنیم و به آرمان‌هایی که شهدا به خاطر آن از جان مایه گذاشتند عمل کنیم.

باقری با بیان اینکه وضعیت سرویس‌های بهداشتی در پارک‌ها مناسب نیست، تصریح کرد: در بعضی پارک‌ها حتی یک سرویس بهداشتی مختصر هم لحاظ نشده است.

این مسئول با اشاره به اینکه برای نگهداری سرویس‌های بهداشتی در پارک‌ها و سطح شهر، متولی دوگانه وجود دارد، ادامه داد:  این ایراد از مصوبه شورا است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری با بیان اینکه پروژه پل ذغالچال به کندی پیش می‌رود، گفت: تعلل در پیشرفت پروژه باعث دلخوری مردم است.

باقری با اشاره به مصوبه احداث زیرگذر در میدان امام ساری خاطرنشان کرد: از شورا و شهرداری استدعا دارم تا به اتمام نرسیدن پروژه کمربندی، پروژه میدان امام اجرایی نشود چراکه هم‌اکنون در این مسیر شاهد ترافیک سنگین در طول روز هستیم.

وی با بیان اینکه مکاتباتی با ادبیات نامناسب از سوی شهرداری‌های مناطق درباره پرداخت نکردن عوارض به شهروندان ارسال شده، افزود: مستندات در این زمینه را به شورا ارائه می‌کنم.

این مسئول با اشاره به اینکه این نامه‌ها بدون تاریخ و شورا بوده و مهر و امضای یکی از واحدهای شهرداری را دارد، اذعان داشت: خروج این نامه توسط هر فردی در شهرداری، موجب نارضایتی مردم است.

باقری در بخش دیگری از این جلسه با بیان اینکه روی سخنم با استاندار مازندران هستم، ادامه داد: نماینده عالی دولت در استان پاسخ دهد که چه کسی باید پیگیر اجرای مصوبات سفر دولت در استان باشد.

سخنگوی شورای شهر ساری با اشاره به اینکه سال پایانی دولت است و هنوز مصوبات بر زمین مانده است، یادآور شد: استاندار مازندران پاسخ دهد که طی چند سال اخیر آیا حتی یک پروژه دولتی در مرکز استان اجرایی شده و به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول