اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل بنیاد مبارزه با هولوکاست:

دانشمندان سیستم اینترنت جهان اسلام را راه‌اندازی کنند

خبرگزاری فارس: دبیرکل بنیاد مبارزه با هولوکاست به فیلتر کردن گوگل اشاره کرد و گفت: عالم اسلام دارای علما، دانشمندان و نخبگان مومن و متعهد فراوانی است که می‌توانند سیستم اینترنت جهان اسلام را راه‌اندازی کنند.

دانشمندان سیستم اینترنت جهان اسلام را راه‌اندازی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی رامین بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه‌های گیلان با اشاره به تولید و ساخت فیلم موهن و بررسی اهداف ساخت این فیلم اظهار کرد: صهیونیست‌ها می‌خواهند با ساخت چنین فیلم‌هایی افکار عمومی غرب را از فضای موجود منحرف و درگیر دعواهای دیگری کنند.

وی انحراف افکار عمومی جهان از بیداری اسلامی و جنبش اسلامی را از دیگر اهداف ساخت این فیلم موهن نامید و افزود: غرب می‌خواهد برای جنبش اسلامی درگیری جدیدی ایجاد کند تا این نهضت از رسیدن به آرمان‌هایش باز بماند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با برشمردن دیگر اهداف احتمالی غرب از ساخت فیلم موهن ادامه داد: ممکن است قصد غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها از ساخت این فیلم در راستای اهداف جنگ‌طلبانه خود زیر سؤال بردن اوباما برای نشان دادن عدم مدیریت مطلوب وی برای انتخابات ریاست جمهوری و بی‌کفایت جلوه دادن او باشد.

این مسئول با بیان اینکه ایجاد جنگ صلیبی اسلامی نیز می‌تواند از دیگر اهداف ساخت این فیلم موهن باشد، خاطرنشان کرد: تقویت نفرت بین مسیحیان و مسلمانان نیز در این راستا با ساخت این فیلم بی‌ارتباط نیست.

رامین با تصریح بر اینکه در غرب هر روز تعداد زیادی به اسلام گرایش پیدا می‌کنند، بیان کرد: این فیلم در راستای جلوگیری از سیل اسلام گرایان ساخته شده است.

وی اضافه کرد: غرب با ساخت فیلم موهن از بازتاب عکس‌العمل مسلمانان در دفاع از پیامبر خود سو‌استفاده کرده و این عکس‌العمل را یک شاهد نمونه برای خشونت‌طلبی و افراط‌گرایی مسلمانان عنوان می‌کند.

دبیرکل بنیاد مبارزه با هولوکاست اذعان کرد: غرب با این کار می‌خواهد به دنیا نشان دهد که مسلمانان یک ظرفیت خاموش هستند که اگر بیدار شوند و به استقلال برسند، می‌توانند با انسجامی که دارند کنترل جهان را در دست بگیرند.

وی به وجود صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: ممکن است قصد صهیونیست‌ها از ساخت این فیلم برای اثبات حضور خود در کنترل سرزمین‌های اسلامی و حفظ منافع آنها و دولت‌های وابسته باشد.

رامین با بیان اینکه انحراف افکار عمومی از خشم و کینه‌توزی علیه صهیونیست‌ها و معطوف کردن اذهان به چند بازیگر و کارگردان در این فیلم می‌تواند از دیگر اهداف ساخت این فیلم باشد، افزود: سنجش ظرفیت مسلمانان و میزان آمادگی آنها برای ضربات بعدی نیز ممکن است از دیگر اهداف ساخت این فیلم باشد.

وی انگیزه شیطانی ساخت این فیلم را مهم ندانست و تصریح کرد: جهانیان با مفاهیم لیبرالیسم فرهنگی، لیبرالیسم فکری و لیبرالیسم هنری و آزادی و حقوق بشر غربی آشنا هستند اما با این کار خود را زیر سؤال بردند.

نماینده وزیر علوم در تشکل‌های دانشگاهی، بی‌ادبی، گستاخی، تحقیر و توهین را جزو فرهنگ سیاسی غرب خواند و گفت: غرب با ساخت فیلم موهن بزرگ‌ترین ضربه را به آزادی زد زیرا با نام آزادی به پیکر و کرامت انسانی ضربه زدند.

وی با اشاره به اینکه غرب با ساخت این فیلم مسلمانان را بدون فراخوان در دفاع از هویت دینی خود بپا داشته است، متذکر شد: 20 سال پیش فیلمی با عنوان «آخرین وسوسه مسیح» در غرب ساخته شد اما مورد اعتراض مسیحیان قرار نگرفت در حالی که مسلمانان با گذشت یک‌هزار و 400 سال هنوز از پیامبر خود دفاع می‌کنند.

رامین از دانشجویان خواست تا در برابر دفاع از اندیشه‌های ناب محمدی (ص) مقتدرانه‌تر حاضر شوند و جبهه توحیدی آشکار را در برابر جبهه طاغوتی انگلیس شکل دهند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخت این فیلم را نشانه دشمنی غرب با امام راحل، امام خامنه‌ای و نظام اسلامی و اصل اسلام دانست و خاطرنشان کرد: برخی از افرادی که چشم یاری و دوستی با غرب را داشتند دریابند که غرب به هیچ عنوان لایق دوستی نیست.

وی با بیان اینکه ساخت این فیلم اساس دشمنی آشکار با رسول اکرم (ص) را نشان می‌دهد، افزود: دشمن، سید علی خامنه‌ای را مجسمه مجسم محمدبن عبدالله می‌دانند.

رامین در ادامه با اشاره به فیلتر کردن گوگل متذکر شد: عالم اسلام دارای علما، دانشمندان و نخبگان مومن و متعهد فراوانی است که می‌توانند با یک برنامه‌ریزی درست سیستم اینترنت جهان اسلام را راه‌اندازی کنند تا ریشه استکبار از این طریق زده شود.

این مسئول دانشجویان، مراجع عظام، علما و روحانیت را به فعالیت‌های دینی خارج از مرزهای کشور تشویق کرد و افزود: مومنان و مبتکران خود را در چارچوب کشور حصر نکنند و برای پایه‌گذاری حکومت ناب محمدی (ص) تلاش کنند.

وی یادآور شد: در این راستا مجلس خبرگان نیز دارای تکلیف الهی است و باید نظام اسلامی را به جهان معرفی کنند.

ا‌نتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول