اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

اقتدار جهان اسلام سیلی محکمی بر گوش نظام سلطه است

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: اتحاد، عظمت و اقتدار جهان اسلام محکم‌ترین سیلی بر گوش زورمداران جهان و نظام سلطه است.

اقتدار جهان اسلام سیلی محکمی بر گوش نظام سلطه است

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان درمیانی اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدا و در سایه رهبری مقام عظمای ولایت، ایران اسلامی در بهترین شرایط قرار داشته و وحشت استکبار جهانی را از قدرت یافتن مسلمانان دو‌چندان کرده است.

وی هدف استکبار از توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) را آزمایش مبانی اعتقادی و پایبندی مسلمانان به اصول اسلام دانست و تصریح کرد: استکبار با توسل به شیوه آزمایش و خطا در پی عیار‌سنجی مسلمانان و محک زدن قدرت بصیرت آنان است.

رئیس شورای آموزش و پرورش درمیان، رسالت جامعه دانش‌آموزی و فرهنگی شهرستان را دفاع از فرهنگ اسلام ناب و خط ولایت دانست و افزود: هدف تعلیم و تربیت اسلامی حصول رستگاری و عاقبت به خیری است.

براتی نهادینه کردن نظام تعلیم و تربیت اسلامی را مهم‌ترین هدف سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش دانست و تأکید کرد: دانش‌آموزان امروز شهرستان درمیان تداوم‌بخش راه شهدای گرانقدری چون حسین فهمیده و بهنام محمدی هستند.

وی با یادآوری حماسه‌های غرورآفرین دانش‌آموزان و معلمان در هشت سال دفاع مقدس گفت:‌ رزمندگان دانش‌آموز حماسه‌ساز ایران اسلامی در عرصه نبرد حق علیه باطل بودند که تفکری عمیق و روحی بزرگ داشتند و توانستند نام و یاد خود را در اقصی نقاط این مرز و بوم ثبت کنند و در جهان اسلام تاثیرگذار باشند.

فرماندار درمیان تقویت پل ارتباطی خانه و مدرسه را لازمه پویایی و نشاط جریان دو‌سویه تعلیم و تربیت در این شهرستان دانست و افزود: با تلاش مضاعف و همت و بصیرت دانش‌آموزان مرزنشین و مربیان آنان چرخه رو به رشد توسعه و آبادانی خطه درمیان سریع‌تر طی مسیر می‌کند و آینده‌ای درخشان را به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول