اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

انقلاب اسلامی امروز سبب به حرکت درآمدن جهان اسلام شده است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: آنچه که امروز جهان اسلام را به حرکت درآورده، انقلاب اسلامی ایران است.

انقلاب اسلامی امروز سبب به حرکت درآمدن جهان اسلام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان‌های شمال‌شرق کشور که در محل میدان 15 خرداد مشهد مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدای هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌آفرینان و رزمندگان عزیز اسلام و فرزندان ایران اسلامی است.

وی با اشاره به فیلم اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام(ص) افزود: باید ننگ و نفرین خود را نثار اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) فرستاده و محکومیت خودرا نسبت به این اقدام شنیع و موهن اعلام کنیم.

استاندار خراسان‌رضوی در ادامه با بیان اینکه دفاع مقدس ضربه جانانه‌ای به استکبار جهانی وارد کرد، اظهار داشت: سربلندی و سرافرازی امروز ملت ایران ناشی از پیروزی در دفاع مقدس است، روزی که در میدان دفاع مقدس شرکت کردیم توطئه امروز دشمن را تصور نمی‌کردیم؛ اگر در دفاع مقدس به این نحو به پیروزی نمی‌رسیدیم سرنوشت جهان اسلام مشخص نبود.

وی تصریح کرد: امروز همه ملت ایران و ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه سراسر دنیا و همه کسانی که نسبت به دفاع مقدس شناخت و معرفت دارند، سرتعظیم و تکریم نسبت به رزمندگان و به‌ویژه شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان فرود می‌آورند.

صلاحی خاطرنشان کرد: به واقع اصلی‌ترین ضربه جانانه به نظام سلطه را رزمندگان نظام جمهوری اسلامی وارد کردند، اگر امروز آن‌ها کوچک‌ترین اهانتی به اسلام کنند می‌بینیم که تمام جهان اسلام به حرکت درآمده و واکنش جدی و شدید خود را نشان می‌دهند.

وی یادآور شد: البته باید توجه داشت که ‌آنچه امروز جهان اسلام را به حرکت در آورده انقلاب اسلامی است؛ دفاع مقدس بود که انقلاب را حفظ کرد که البته امروز آثار این دفاع در دنیا خودش را نشان می‌دهد.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه، دفاع مقدس سبب بیداری ملت‌های مسلمان شده است، تاکید کرد: مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر رژیم بعثی به عنوان دست نشانده استکبار در جنگ تحمیلی، امروز سبب بیداری ملت‌های مسلمان شده است؛ امروز به واقع در کشورهای مسلمان موج و نهضت بیداری اسلامی و درکشورهای غیر مسلمان نیز موج آزادی‌خواهی به شدت درحال حرکت و گسترش است.

صلاحی خاطرنشان کرد: همین حرکت‌ها امروز آن‌ها را به چنین حرکت‌های اهانت‌آمیز و شنیع و زشت واداشته است که به البته این اقدام نیز سبب بیشتر رسوا شدن استکبار جهانی می‌شود.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول