اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صندوق بیمه روستائیان و عشایر گلستان خبر داد

بهره‎مندی 27 هزار سرپرست خانوار روستایی گلستان از بیمه تامین اجتماعی

خبرگزاری فارس: رئیس صندوق بیمه روستائیان و عشایر استان گلستان گفت: 27 هزار نفر سرپرست خانوار روستایی و عشایر از بیمه تامین اجتماعی صندوق بیمه روستائیان بهره‌مند شده‎اند.

بهره‎مندی 27 هزار سرپرست خانوار روستایی گلستان از بیمه تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مصطفی شریعتی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران استان گلستان اظهار داشت: در سطح کشور تاکنون یک میلیون روستایی بیمه شده است.

وی با بیان اینکه تعهد استان گلستان در بیمه روستائیان و عشایر 119 هزار نفر است خاطر نشان کرد: تاکنون 27 هزار نفر سرپرست خانوار روستایی از این بیمه بهره‎مند شده‎اند.

شریعتی افزود: در حال حاضر 160 کارگزار بیمه در سطح روستاها داریم تا زمینه جذب روستائیان را به این صندوق فراهم سازد.

رئیس صندوق بیمه روستائیان و عشایر گلستان با تاکید بر اینکه این صندوق در اواخر دولت هشتم کار خود را شروع کرده، یادآور شد: اهم اقدامات انجام شده توسط این صندوق در دولت نهم و دهم محقق شده و در حال حاضر 26 خانوار روستایی از مستمری فوت و کارافتادگی بهره‎مند شده‎اند.

وی با بیان اینکه اثرات بیمه تامین اجتماعی روستائیان در درازمدت خود را نشان می‎دهد افزود: باید در زمینه فرهنگ‎سازی و جذب روستائیان در این صندوق تلاش‎های مؤثری را انجام داد تا شاهد استقبال مردم از آن باشیم.

مدیر شعب بانک رفاه گلستان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه 100 درصد سهام بانک رفاه مربوط به تامین اجتماعی است افزود: این بانک هفت سال مستمر رتبه اول مشتری‎مداری را به دست آورده است.

محمود رضایی افزود: 60 درصد منابع این بانک به صورت تسهیلات به مشتریان پرداخت می‎شود و در همین راستا 4 میلیارد ریال تسهیلات به جامعه پزشکی استان پرداخت کرده‎ایم.

این مسئول خاطر نشان کرد: در تمامی اقداماتی که دولت ورود پیدا کرده این بانک حامی بوده است.

مدیر شعب بانک رفاه گلستان تامین منابع کارخانه سرنگ‎سازی گلستان را یکی از اقدامات مؤثر این بانک برشمرد و ابراز داشت: با افتتاح این کارخانه 300 نفر اشتغال به وجود می‎آید و 1.3 نیاز کشور به سرنگ در گلستان تامین می‎شود و حتی می‎توان در بحث صادرات نیز ورود پیدا کرد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول