اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک

درمانگاه تامین اجتماعی خدابنده به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه درمانگاه تامین اجتماعی خدابنده در حال تجهیز است، گفت: این درمانگاه در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

درمانگاه تامین اجتماعی خدابنده به بهره‌برداری می‌رسد

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به احداث کلینیک تخصصی در داخل بیمارستان امام حسین (ع) اظهار داشت: این کلینیک با فضای 4 هزار و 200 مترمربع در سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

وی بهسازی و گسترش فضای فیزیکی بخش اطفال و نوزادان بیمارستان امام حسین (ع) از دیگر اقدامات بخش درمان تامین اجتماعی در چند سال گذشته اعلام کرد و افزود: تکمیل عملیات کاربری ساختمان‌ درمانگاه جدیدالتاسیس تامین اجتماعی خدابنده از برنامه‌های در دستور کار این اداره کل است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به جذب 250 نیرو از جمله کادر درمانی در تامین اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: 150 نفر از این نیروها در دو سال گذشته جذب شده‌اند.

وی تاکید کرد: تجهیزات پیشرفته درمانی برای بیمارستان‌های امام حسین (ع) و امید ابهر از دیگر اقدامات انجام شده در هفت سال گذشته توسط دولت‌های نهم و دهم برای سرویس‌دهی بهتر به مراجعان بوده است.

محمدی نهادینه‌شدن فرهنگ پاسخگویی در سازمان تامین اجتماعی را از دیگر اقدامات انجام شده توسط این سازمان طی چند سال گذشته عنوان کرد و گفت: این سازمان از این لحاظ جز دستگاه‌های برتر در استان بوده است.

این مسئول به افتتاح کانون بسیج جامعه پزشکی در مدیریت درمان استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات درمانی رایگان توسط همکاران بسیج جامعه پزشکی این مدیریت در مناطق مختلف و روستاهای دورافتاده از خدمات برجسته این کانون در تیرماه سال جاری است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از افزایش تعداد تخت‌های بستری دو بیمارستان ابهر و زنجان طی هفت سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: تعداد این تخت‌ها طی دولت مهر نهم و دهم از 150 به 190 تخت افزایش یافته است.

وی از پیوستن مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان زنجان به پورتال استانی خبر داد و یادآور شد: 17 نوع خدمت الکترونیکی توسط این سازمان از طریق پورتال استانداری به مردم زنجان ارائه می‌شود.

محمدی تایید اینترنتی نسخه‌ها و سایر خدمات قابل ارائه را در سازمان تامین اجتماعی از دیگر اقدامات این سازمان طی سال‌های گذشته عنوان کرد و بیان داشت: ارائه این خدمات موجب کاهش مراجعات بیماران و بیمه‌شدگان به دفتر اسناد پزشکی شده است.

وی افزایش کانال‌های ارتباطی مردم با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان را از هفت به 12 کانال از دیگر اقدامات انجام شده در طول خدمت دولت‌های نهم و دهم دانست و تاکید کرد: افزایش این کانال‌ها در پی گسترش خدمات الکترونیکی بوده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از پذیرش حدود 44 بیمار در بیمارستان امام حسین (ع) به صورت روزانه برای بستری شدن خبر داد و افزود: در این بیمارستان حدود 170 بیمار هم روزانه توسط پزشکان متخصص معاینه می‌شوند.

این مسئول تعداد بیماران پذیرفته شده روزانه توسط پزشکان عمومی در بیمارستان امام حسین (ع) را 440 نفر اعلام کرد.

محمدی با اشاره به جذب دو متخصص قلب در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان طی سال گذشته اذعان داشت: چهار تخت مراقبت‌های ویژه قلب و چهار تخت post ccu هم در راستا ایجاد شده است.

انتهای پیام/ن10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول