اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیمارستان عسلویه امسال به بهره‌برداری می‌رسد

پیشرفت 92 درصدی بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه از پیشرفت 92 درصدی بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه خبر داد و گفت: این بیمارستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

پیشرفت 92 درصدی بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عبدالله نادری شامگاه شنبه در آیین بهره‌برداری از چند طرح مهم عمرانی در روستاهای عسلویه اظهار داشت: حجم و کیفیت خدمات دولت نهم و دهم در بخش عسلویه به ویژه در روستاهای این بخش قابل مقایسه با دولت‌های گذشته نیست.

وی افزود: در بیشتر روستاها شاهد تکمیل شبکه برق‌رسانی و آبرسانی هستیم و توسعه زیرساخت‌های منطقه با شتاب انجام گرفته است.

بخشدار ویژه عسلویه از اجرای 54 کیلومتر شبکه گاز شهری در عسلویه خبر داد و خاطر نشان کرد: گازرسانی به چندین روستا، احداث جایگاه CNG  در عسلویه و نخل تقی و بهبود وضعیت آب در تمام روستاها نیز از جمله خدمات دولت در منطقه عسلویه است.

نادری ادامه داد: تعریض راه‌های روستایی و احداث راه عسلویه به هاله، مشکل چندین ساله روستائیان را برای عبور و مرور، سهل کرده و مردم از این خدمات رضایت کامل دارند.

وی از توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در این بخش خبر داد و ادامه داد: احداث بیمارستان تامین اجتماعی از خدمات مهم دولت در عسلویه است و این بیمارستان هم‌اکنون 92 درصد پیشرفت دارد که امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

نادری از اجرای طرح هادی در همه روستاهای عسلویه خبر داد و گفت: احداث پارک و فضای سبز در روستاهای منطقه و آسفالت کوچه‌ها و معابر در روستاها از دیگر اقدامات ارزشمند دولت در عسلویه است.

بخشدار ویژه عسلویه از اجرای 228 هزار مترمربع آسفالت در روستاهای عسلویه خبر داد و افزود: تا قبل از دولت جناب احمدی‌نژاد حدود 44 هزار مترمربع آسفالت انجام شده بود و در این هفت سال مجموع آسفالت انجام شده در روستاهای بخش عسلویه به 228 هزار مترمربع رسیده است.

نادری خاطر نشان کرد: در حوزه عمران شهری نیز بیش از گذشته کار شده و این امر موجبات رضایت خاطر مردم را فراهم کرده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول