اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد

فعالیت 11 شعبه اقماری تامین اجتماعی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست تامین اجتماعی استان بوشهر از فعالیت 11 شعبه اقماری تامین اجتماعی در این استان خبر داد.

فعالیت 11 شعبه اقماری تامین اجتماعی در استان بوشهر

عبدالمجید رازه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: تاسیس شعبات اقماری در استان نقش مهمی در ارائه خدمات مطلوب تامین اجتماعی به بیمه‌شدگان داشته و دارد.

وی افزود: عملکرد کارکنان تامین اجتماعی استان بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به بیمه‌شدگان بوده و تلاش کردیم امنیت بیمه‌ای مطلوبی را برای کارگران و تولیدکنندگان تامین کنیم.

سرپرست تامین اجتماعی استان بوشهر در ارتباط با خدمات شعبات اقماری در استان اضافه کرد: صدور، تجدید و تمدید دفترچه درمانی تامین اجتماعی، صدور فیش و لیست دریافت بیمه‌پردازان، چاپ فیش حقوقی مستمری‌بگیران، اخذ درخواست برقراری مستمری و تخصیص بدهی کارفرمایان در راستای بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها و ارائه خدمات و مشاوره مرتبط با تعهدات 18گانه تامین اجتماعی از جمله خدمات شعبات اقماری در استان است.

وی تصریح کرد: رشد پرداختی تعهدات تامین اجتماعی استان در سال 90 نسبت به سال پیش از آن 16 درصد بوده است و از نظر ریالی نیز 13 میلیارد و 700 میلیون تومان مازاد پرداختی نسبت به سال 89 داشته‌ایم.

زاره یادآور شد: بر اساس آخرین داده‌ها و اطلاعات آماری ستاد مرکزی، بیش از 11 هزار نفر بیمه‌ شده اصلی که به همراه خانواده تا 33 هزار نفر می‌رسند زیرپوشش صندوق بیمه صندوق تامین اجتماعی استان بوشهر قرار دارند.

سرپرست اداره‌کل تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: در استان بوشهر بیش از 280 هزار نفر تحت بیمه صندوق تامین اجتماعی استان قرار دارند که از این تعداد 250 هزار نفر آن مرد و مابقی زن هستند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول