اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد

پرداخت 30 میلیارد ریال تعهدات بیمه‌ تامین اجتماعی در دشتستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از پرداخت 30 میلیارد ریال تعهدات بیمه‌ تامین اجتماعی در دشتستان در یک سال اخیر خبر داد.

پرداخت 30 میلیارد ریال تعهدات بیمه‌ تامین اجتماعی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عبدالمجید رازه بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح شعبه اقماری تامین اجتماعی بوشکان در دشتستان اظهار داشت: تامین اجتماعی خدمات بسیار ارزنده‌ای به مردم در مناطق مختلف ارائه کرده و روزبه‌روز این خدمات گسترش یافته است.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات و متنوع کردن خدمات از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد است و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اهمیت شعب اقماری تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: هدف از راه‌اندازی این شعبه‌ها در نقاط مختلف استان بوشهر، ارائه خدمات بیشتر به بیمه‌شدگان و دسترسی آسان بیمه‌شدگان به این خدمات است.

رازه یادآور شد: در استان بوشهر 290 هزار بیمه شده اصلی وجود دارد که 24 هزار نفر آن در شهرستان دشتستان هستند.

وی اضافه کرد: تامین اجتماعی استان بوشهر اکنون 11 شعبه اقماری در این استان دارد که شش شعبه آن در دشتستان فعالیت می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: عمده‌ترین خدمات شعبه‌های اقماری شامل صدور، تمدید و تعویض دفترچه بیمه، تهیه لیست بیمه کارگران، پرداخت حق بیمه و مستمری و پیگیری امور بیمه‌ای است.

رازه از پرداخت 30 میلیارد ریال تعهدات بیمه‌ای در دشتستان خبر داد و گفت: تامین اجتماعی دشتستان در یک سال گذشته 30 میلیارد ریال تعهدات بیمه‌ای کوتاه‌مدت و بلندمدت پرداخت کرده است.

وی اذعان کرد: شعبه اقماری بوشکان موجبات رفاه و آسایش مردم این مناطق و جلوگیری از مراجعات مردم به برازجان می‌شود و در وقت و هزینه مردم صرفه‌جویی قابل‌ توجهی می‌شود.

در این آیین مسئولان دشتستان نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و خواستار کیفیت‌بخشی به خدمات در حوزه‌های گوناگون شدند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول