اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران:

تامین اجتماعی با 2500 موسسه درمانی قرارداد همکاری دارد

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران گفت: عقد قرارداد با 2 هزار و 500 موسسه درمانی در مازندران از جمله اقداماتی است که تامین اجتماعی در بخش درمان لحاظ کرده است.

تامین اجتماعی با 2500 موسسه درمانی قرارداد همکاری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد خورشیدی عصر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری بیان داشت: اقدام شایسته و تحسین‌برانگیز هیئت دولت در اصلاح اساسنامه و تغییر نام، ماهیت و ارتقای این سامانه از جایگاه صندوق تامین اجتماعی به جایگاه اصلی یعنی سازمان تامین اجتماعی حرکتی اندیشمندانه و هوشمندانه بود.

این مسئول تصریح کرد: مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران در راستای این تصمیم به حق، شایسته و خداپسندانه که بی‌شک منجر به احقاق حقوق خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی شد از شخص رئیس جمهوری تشکر دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران در ادامه به 17 مرداد و روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: نقش اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی در جامعه ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

خورسیدی اظهار داشت: رسانه‌ها به اهمیت خدمات سازمان تامین اجتماعی واقف هستد و به خوبی عملکرد مدیرت درمان تامین اجتماعی را برای مردم منعکس می‌کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران با اشاره به اینکه ‌پنج بیمارستان و 14 درمانگاه ملکی این سازمان به بیمه‌شدگان و دیگر آحاد جامعه این استان خدمات درمانی ارائه می‌کند، افزود: این سازمان در بخش درمان بیمه‌شدگان فعالیت‌های چشمگیری دارد.

وی ادامه داد: ‌علاوه بر این 19 درمانگاه و بیمارستان، ‌مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران عقد قرارداد با 2 هزار و 500 موسسه درمانی در مازندران از جمله اقداماتی است که تامین اجتماعی در بخش درمان لحاظ کرده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران ادامه داد: پارسال بیش از یک‌هزار میلیارد و 800 میلیون ریال به این بخش اعتبار اختصاص داده شد.

به گزارش فارس، مازندران حدود سه میلیون و 100 هزار نفر جمعیت دارد که نیمی از آنان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول