اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 ماه ابتدای امسال انجام شد

بهره‌مندی 436 هزار نفر از خدمات درمانی تامین اجتماعی

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم از ارائه خدمات درمانی به 436 هزار بیمه شده تامین اجتماعی در چهار ماهه نخست سال جاری خبر داد.

بهره‌مندی 436 هزار نفر از خدمات درمانی تامین اجتماعی

داوود علی‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهمیت درمان در بحث حفظ سلامت افراد جامعه و خانواده گفت: 17 نوع خدمات درمانی مربوط به سلامت جامعه توسط بیمه تامین اجتماعی در استان قم ارائه می‌شود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مباحث اصلی در سلامت جامعه ایجاد شرایط درمانی مناسب برای بیمه‌شدگان و شهروندان است تا بتوان سلامت فردی و جامعه را فراهم ساخت.

علی‌محمدی ادامه داد: مدیریت درمان تامین اجتماعی در استان قم در دو بخش درمان مستقیم و درمان غیر مستقیم خدمات خود را به افراد زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی ارائه می‌کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم تصریح کرد: در درمان غیرمستقیم 726 مرکز و مؤسسه با سازمان تامین اجتماعی استان قم طرف قرارداد هستند.

وی عنوان کرد: بیمارستان‌های دانشگاهی،‌ خصوصی و آزمایشگاه‌ها از جمله مراکز درمانی غیر مستقیم بوده که در زمینه سلامت و درمان در استان قم ارائه خدمت می‌کنند.

علی‌محمدی بیان داشت: هزینه درمانی در این مراکز به صورتی ساماندهی شده است و 90 درصد هزینه‌های درمانی به عهده سازمان تامین اجتماعی خواهد بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم بیان کرد: پلی‌کلینیک بوعلی، پلی‌کلینیک 22 بهمن و پلی‌کلینیک دکتر غرضی سه مرکز درمانی بوده که خدمات درمانی را به طور مستقیم به بیمه‌شدگان ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به ارائه خدمات رایگان به بیمه‌شدگان خاطر نشان کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری 436 هزار و 90 نفر از خدمات سرپایی این مراکز استفاده کرده‌اند.

علی‌محمدی یادآور شد: همچنین از این تعداد 191 هزار نفر توسط پزشکان ویزیت شده‌اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم عنوان کرد: در همین راستا 148 هزار نفر توسط پزشک عمومی و ‌32 هزار نفر توسط پزشک متخصص مورد درمان قرار گرفته‌اند.

وی ابراز داشت: 8 هزار و 694 نفر نیز توسط دیگر پزشکان در زمینه مختلف درمانی حمایت شدند.

علی‌محمدی با بیان اینکه  خدمات مناسبی در حوزه‌های مختلف درمان و سلامت در استان قم انجام شده است اظهار کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری 245 هزار خدمت در حوزه پاراکلینیک، ‌آزمایشگاه، رادیوگرافی، سونوگرافی، ‌تست ورزش،‌ نسخه‌های دارویی و آندوسکوپی در درمانگاه‌های استان قم ارائه شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم گفت: در بخش درمان غیر مستقیم نیز 765 مرکز درمانی طرف قرارداد به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی ارائه خدمات داشته‌اند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول