اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه قائم سمنان:

اثرات دفاع مقدس در بیداری اسلامی ملت‏ها نقش‏آفرین شد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: اثرات دوران دفاع مقدس امروز در بیداری اسلامی ملت‏ها نقش‏آفرین شده است.

اثرات دفاع مقدس در بیداری اسلامی ملت‏ها نقش‏آفرین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اسحاق هراسانیان پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ملت ایران هر چه دارد از برکت هفته دفاع مقدس و رشادت‏های رزمندگان است.

وی تصریح کرد: اثرات دوران دفاع مقدس امروز در بیداری اسلامی ملت‏ها نقش‏آفرین شده است.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: امروز ما در جبهه‏ای دیگر و در جنگی خطرناک‏تر از دوران دفاع مقدس هستیم که دارای گستردگی زیادی است.

هراسانیان تاکید کرد: امروز ما در یک جنگ نابرابر در زمینه دفاع فرهنگی قرار داریم و باید تمام عزممان را برای دفاع از خودمان جزم کنیم.

وی افزود: امروز ما مدلی را به جهان معرفی می‏کنیم که معنویت مرکز ثقل این مدل است و داشتن بصیرت، ولایت‏مداری، شهادت‏طلبی، با برنامه عمل کردن، صمیمت، محبت و معنویت از عوامل و ابزارهای این مدل هستند.

فرمانده گردان حضرت ولی‏عصر(عج) جهاد سابق در دوران مقدس نیز در این مراسم گفت: در طول دوران انقلاب و جنگ تحمیلی، ملت ما با رهبری و تدبیر بالای حضرت امام خمینی(ره) به تنهایی در مقابل همه ابرقدرت‏ها ایستادند.

محمدهادی عموزاده اضافه کرد: به فرموده امام راحل این قرن، قرن غلبه مستضعفین بر مستکبران است که امروز شاهد تحقق آن با بیداری اسلامی امت‏ها در جهان هستیم.

وی افزود: تفاوت جنگ‏ها در باطن آنهاست و تفاوت جنگ ما با سایر جنگ‏ها در موضوع نیروی انسانی آن نهفته و آن موضوع شهادت و اعتقادات قلبی است که با دنیای دیگر ارتباط دارد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول