اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

بیداری اسلامی حساسیت جشنواره فیلم مقاومت را بالا برده است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: بیداری اسلامی حساسیت دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت را بالا برده است.

بیداری اسلامی حساسیت جشنواره فیلم مقاومت را بالا برده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار عصر امروز در جمع اعضای ستاد جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با وجود فعالیت‌ها و تلاش‌های انجام شده در حوزه دفاع مقدس، اما هنوز نتوانسته‌ایم درصدی از آن همه زیبایی و رشادت را به تصویر بکشیم.

وی بیان داشت: دنیای عجیبی از احساسات و شور ایمان در دوران هشت سال دفاع مقددس حاکم بود، لذا اینگونه کارها و هنرمندی‌ها قطعا ماندگار است و روحیه ایثار و فداکاری بیش از گذشته در جامعه متبلور می‌شود.

نجار با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در کرمان عنوان کرد: بیداری اسلامی که دنیا را فرا گرفته و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) حساسیت این جشنواره را بالا برده است، لذا شاهد موضع‌گیری‌هایی از سوی صهیونیست‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر برکاتی که در اجلاس عدم تعهد نصیب جمهوری اسلامی ایران شد، این جشنواره را در موقعیت خاص قرار داده و شاهد آثار و برکات آن خواهیم بود.

نجار ابراز داشت: برگزاری این جشنواره در استان کرمان علاوه بر شناساندن و معرفی ظرفیت‌های گردشگری و هنری، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های مردم این خطه را نیز بیان می‌کند.

استاندار کرمان گفت: استان کرمان در هشت سال دفاع مقدس 7 هزار شهید و 20 هزار جانباز و آزاده تقدیم نظام اسلامی کرده است.

وی اظهار داشت: هر اندازه در این زمینه کار کنیم، ظرفیت وجود دارد، هر چند نمی‌توان احساس یک نوجوان بسیجی را در صحنه نبرد به تصویر کشید و بیان کرد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول