اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سیستان‌وبلوچستان:

خاکریز دفاع از ارزش‌های اسلام، بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: سنگر دفاع از ارزش‌های دفاع از اسلام در دنیا به صورت بیداری اسلامی در حال شکل‌گیری است.

خاکریز دفاع از ارزش‌های اسلام، بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سیدحسین مرتضوی ظهر امروز در نخستین مراسم بازگشایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس که با حضور فرماندهان سپاه و پایگاه‌های بسیج در سالن دادگستری سیستان‌وبلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: حکومت‌های اسلامی منافع استکبار را در دنیا به خطر انداخته و برای رسیدن به هدف و عبور از موانع باید دارای مزیت‌هایی باشیم که ایران اسلامی این ویژگی‌ها را در خود به وجود آورده است.

وی استکبار و ایادی آن را برای جهان اسلام و مردم ایران بزرگترین دشمن تاریخی تلقی کرد و افزود: برای شناخت دشمن و خنثی سازی حرکات مذبوحانه آن دیگر نباید به دنبال دشمن بگردیم، بلکه دشمن بیش از هر زمان خود را به ما نزدیک کرده و در تیررس ما قرار داده و خود را از حالت راهبردی خارج و با صف‌آرایی مقابل ما در صحنه استراتژیک ظاهر شده که این یک فرصت خوب برای ما می‌باشد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان وجود رهبر فرزانه را یک نعمت برای این کشور دانست و یادآور شد: تدابیر مدبرانه ایشان و همچنین حضور همه مردم در عرصه‌ها و به‌کارگیری تمام توانمندی‌ها رمز و راز موفقیت ما در دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس اسلام بوده است.

مرتضوی با اشاره به اینکه اکنون در اذهان مردم دنیا این سوال مطرح است که آیا اسلام می‌تواند الگوی مناسبی که مبنای شکل‌گیری امت واحد باشد، ارائه دهد؟ حال در پاسخ به این پرسش وظیفه و جایگاه ما به عنوان یک فرد مسلمان که مدعی حکومت عدل الهی هستیم، چیست؟

وی آمادگی با تمام توان و هوشیاری در همه عرصه‌ها و امور را به طور مداوم یکی از راهکارهای رسیدن به این هدف عنوان کرد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی به آبیاری‌کننده نهال انقلاب اشاره کرد و گفت: استان سیستان‌وبلوچستان در راستای دفاع از ارزش‌های اسلام و دلدادگی به نظام در جایگاه سه استان برتر کشور قرار دارد و این امر به خاطر استقامت، صبر و بردباری مردم دلاور و همیشه بیدار این خطه از میهن است.

مرتضوی ورود و خروج از دوران دفاع مقدس را نقطه اوج افتخارات انقلاب اسلامی دانست و افزود: نتیجه آن پایداری‌ها و دفاع مقدس، معرفی انقلاب به جهان بوده به طوری که امروز دشمنان جرأت مقابله با نظام را ندارند.

وی از زحمات مدیرکل دادگستری استان سیستان‌وبلوچستان به عنوان مدیر نمونه کشوری تقدیر کرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول