اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی

ششمین جشنواره ملی فضایل رضوی در زاهدان آغاز به‌کار کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: ششمین جشنواره ملی فضایل رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی در زاهدان آغاز به‌کار کرد.

ششمین جشنواره ملی فضایل رضوی در زاهدان آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام عباس دانشی صبح امروز در مراسم آغاز به‌کار ششمین جشنواره ملی فضایل رضوی در تالار اشراق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زاهدان اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به‌ ویژه حضرت امام رضا (ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدید آورندگان آثار برتر فرهنگی ـ پژوهشی در زمینه سیره شخصیت و معارف آن حضرت است.

وی افزود: تعداد 100 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که پس از داوری، تعداد پنج اثر به‌ عنوان برگزیده کشوری انتخاب شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: در مجموع 700 مقاله تاکنون به این شش مرحله همایش ارسال شده که در نوع خود در کشور بی‌نظیر است.

دانشی ادامه داد: در این همایش تعداد هشت اثر برتر از بین مقالات استانی ارسال شده به دبیرخانه همایش، برگزیده معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: از نظر تعداد آثار ارسال شده به این همایش، سیستان‌وبلوچستان مقام دوم را در بین استان‌های کشور کسب کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه چکیده مقالات به صورت کتاب در اختیار شرکت‌کنندگان در همایش قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: خلاصه مقالات پس از برگزاری جشنواره نیز در پژوهشکده سایت وزارتخانه قابل دسترسی است.

دانشی گفت: به مناسبت تقارن همایش ملی فضائل رضوی با هفته دفاع مقدس نیز از یک نفر از پژوهشگران رزمنده استانی در آیین اختتامیه تجلیل شد.

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پنج مرحله همایش رضوی از ابتدا تاکنون و برگزاری نمایشگاه آثار هنری انجمن هنرهای تجسمی با عنوان اسماء‌الحسنی از برنامه‌های جنبی همایش بود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول