اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجتمع فرهنگی و هنری‌ خلیل‌آباد بهره‌برداری شد‌

وزیر ارشاد: ملت ایران در برابر ‌تحریم‌ها‌ مثل کوه استوار است

خبرگزاری فارس: با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مجتمع فرهنگی و هنری ثامن‌الحجج (ع) در خلیل‌آباد بهره‌برداری شد.

وزیر ارشاد: ملت ایران در برابر ‌تحریم‌ها‌ مثل کوه استوار است

به خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، با حضور سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی از مدیران کل استان خراسان‌رضوی، فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان خلیل‌آباد، مجتمع فرهنگی هنری ثامن‌الحجج (ع) شهرستان خلیل‌آباد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم و در سخنانی با اشاره به برگزاری اجلاس با شکوه و با افتخار سران 120 کشور دنیا در ایران اظهار کرد: برگزاری اجلاس اخیر شکوه و عظمت ایران را برای جهانیان به تصویر کشید.

حسینی افزود: ملت ایران در برابر تمام تهاجمات دشمن و تحریم‌های آنان مثل کوه استوار است و نخواهد گذاشت نااهلان و نامحرمان برای کشور ما عرض‌اندام داشته باشند.

در این مراسم سیدجواد جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌رضوی در سخنانی با اشاره به ساخت مجتمع فرهنگی و هنری ثامن‌الحجج (ع) در شهرستان خلیل‌آباد افزود: مجتمع فرهنگی خلیل‌آباد با بیش از 14 میلیارد ریال اعتبارات دولتی در راستای ایجاد عادلانه فضاهای فرهنگی در سطح استان ایجاد شده است که بر این اساس این مجتمع در زمینی با 2 هزار و 200 مترمربع وسعت و در دو طبقه احداث شد.

وی ادامه داد: سالن آمفی‌تئاتر این مجتمع دارای 230 صندلی و مجهز به امکانات صوتی و بصری است.

در ادامه علی‌اصغر مرادزاده فرماندار خلیل‌آباد در ارائه گزارشی گفت: شهرستان خلیل‌آباد با داشتن 27 کانون فرهنگی و هنری مساجد، شاهد فعالیت‌های شایان فرهنگی و هنری در قالب روح معنوی و مذهبی است.

مرادزاده با بیان اینکه توسط موسسه حکمت پویان وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان خلیل‌آباد تعداد 600 نفر با آموزش‌های قرآنی و حفظ قرآن آشنا شدند، ادامه داد: بر این اساس می‌توان گفت که فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان محسوس و قابل توجه است.

وی نیز از اختصاص اعتبار توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به احداث مجموعه مصلای نماز جمعه شهرستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول