اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد سیستان‌وبلوچستان خبر داد

ارسال 55 مقاله به همایش ملی فضایل رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: تاکنون 55 مقاله به دبیرخانه همایش ملی فضایل رضوی استان ارسال شده است.

ارسال 55 مقاله به همایش ملی فضایل رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام عباس دانشی اظهار داشت: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین (ع) به ویژه حضرت امام رضا (ع)، تقدیر از تولید‌کنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و پژوهشی در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا (ع) و کمک به انتشار گسترده‌ این آثار از جمله اهداف برگزاری ششمین همایش ملی فضایل رضوی در سیستان‌وبلوچستان است.

وی افزود: ابعاد جامعه‌شناختی فضایل رضوی، حقوق زن و نقش سلامت خانواده در فضایل رضوی و آموزه‌های رضوی از منظر روان‌شناختی از جمله محورهای موضوعی این همایش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان افزود: از ابتدای اعلام فراخوان تاکنون 55 مقاله به دبیرخانه همایش ملی فضایل رضوی سیستان‌وبلوچستان رسیده است که اکثر آنها توسط ایمیل دریافت و اعلام وصول شده و هم‌اکنون مقالات توسط هیئت داوران به صورت گردشی در حال ارزیابی است.

دانشی گفت: علاقمندان به شرکت در این همایش تا 20 شهریورماه مهلت دارند آثار خود را ارسال کنند.

وی به برنامه‌های دهه کرامت در استان اشاره کرد و افزود: تجلیل از پژوهشگران ایثارگر رضوی از جمله برنامه‌های دهه کرامت در استان است.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول