اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان:

تلاش مدیرکل ارشاد در بازگشایی کتابخانه کامیاران ستودنی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان تلاش‌های بی‌شائبه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی که منجر به فک پلمب کتابخانه عمومی شماره یک کامیاران شد را قابل تقدیر خواند.

تلاش مدیرکل ارشاد در بازگشایی کتابخانه کامیاران ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل ارشاد اسلامی کردستان در واکنش به خبری مبنی بر تلاش اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی برای فک پلمب کتابخانه عمومی کامیاران به ثمر نشست، گفته بود؛ لازم می‌دانم در راستای شفاف‌سازی و اطلاع مردم شریف کردستان اعلام نمایم که پس از 50 جلسه اداره‌کل ارشاد اسلامی با مالکان و مسئولان شهرستان کامیاران، توانستیم با جلب رضایت متشاکیان پس از 18 ماه تعطیلی کتابخانه عمومی کامیاران دستور فک پلمب این فضای فرهنگی را اخذ نماییم که در هیچکدام از این جلسات مدیرکل کتابخانه‌های عمومی حضور نداشته است.

اکنون هم به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، عطاء‌الله رستگار اظهار داشت: به برکت تلاش‌های آقای میمنت‌آبادی و همچنین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران، کتابخانه عمومی شماره یک کامیاران پس از 18 ماه تعطیلی دوباره بازگشایی شد.

وی ادامه داد: از زمان پلمب کتابخانه مذکور مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و برخی دیگر از مسئولان به ویژه فرماندار شهرستان کامیاران تلاش‌های بی‌شائبه‌ای به منظور حل این مشکل صورت دادند که این تلاش‌ها در نهایت به ثمر نشست.

رستگار بیان کرد: مدیرکل ارشاد اسلامی کردستان در این مدت با مکاتبات متعدد با مسئولان استان و همچنین دیدارهای حضوری با مالکان زمین کتابخانه شماره یک کامیاران، زمینه‌های لازم و کافی برای فک پلمب کتابخانه مذکور را فراهم کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان با اشاره به تلاش‌های میمنت‌آبادی به منظور توسعه و ارتقا شاخص‌های فرهنگی عنوان کرد: بازگشایی کتابخانه عمومی شماره یک کامیاران نقش مهمی در توسعه شاخص‌های فرهنگی این شهرستان خواهد داشت.

وی افزود: مقرر شده است به پاس این تلاش‌های شایسته و این حرکت بزرگ فرهنگی، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از آقای میمنت‌آبادی تقدیر نماید و مراتب نیز به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاع داده شود.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول