اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان خواستار شد

وزارت ارشاد به فعالیت‌های فرهنگی استان‌های جنوبی توجه بیشتری کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه بیشتر وزارت ارشاد به فعالیت‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی در استان‌های جنوبی شد.

وزارت ارشاد به فعالیت‌های فرهنگی استان‌های جنوبی توجه بیشتری کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد ظهر امروز در نشست شورای فرهنگی عمومی استان بوشهر با حضور وزیر ارشاد با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در استان‌ها اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی به یک زیرساخت خوب نیاز دارند و در این زمینه استان بوشهر باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در معرض تهاجمات فرهنگی مرزی قرار دارد و شبکه‌های تلویزیونی کشورهای حاشیه خلیج فارس بدون نیاز به ماهواره در این استان قابل دریافت است بنابراین باید توجه بیشتری به فعالیت‌های فرهنگی این استان صورت گیرد.

نماینده دشتستان با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های امنیتی و فرهنگی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به فعالیت‌های فرهنگی استان‌های جنوبی توجه بیشتری داشته باشد چرا که این استان‌ها ظرفیت‌های زیادی در عرصه فرهنگ دارند.

موسوی‌نژاد افزود: بودجه فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی در استان‌ها کم است و انجمن‌های فرهنگی نیز باید تقویت شوند و امکانات لازم به آن‌ها داده شود.

وی بیان داشت: رسانه‌های مکتوب استان بوشهر از نظر کاغذ در مضیقه و تنگنا هستند، بنابراین می‌طلبد توجه بیشتری به رسانه‌های مکتوب نیز صورت گیرد.

نماینده دشتستان در پایان بر حمایت از نویسندگان و شعرا از سوی وزارت ارشاد هم تاکید کرد.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول