اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/

مشایخی به ارشاد استان مرکزی بازگشت

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با درخواست وزارت ارشاد و برخی از مسئولان استان مجددا سکان هدایت فرهنگ استان را بر عهده گرفت.

مشایخی به ارشاد استان مرکزی بازگشت

مصطفی مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به کناره‌گیری از سمت خود به دلیل بازنشستگی که در چند روز گذشته اتفاق افتاد، اما بنا به درخواست وزارت ارشاد و برخی از مسئولان استان تصمیم گرفتم مدت دیگری در این مسئولیت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرده و با کمک مسئولین و مردم عزیز استان ادامه فعالیت‌هایی که در استان مرکزی نیمه تمام مانده را به سرانجام برسانم.

وی تصریح کرد: بنا به خواست وزارت ارشاد این سمت را مجددا قبول و آماده‌ام پرتوان‌تر از گذشته در راه اعتلای فرهنگ و هنر این استان بکوشم.

مشایخی که پیش از این به دلیل بازنشستگی این مسئولیت را واگذار کرده بود، مجددا از امروز به درخواست مسئولان وزارت ارشاد به کار خود بازگشت.

مشایخی 32 سال سابقه خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد که در طول دو سال و نیم خدمت خود در استان مرکزی اقدامات ارزشمند بی‌شماری را در راستای اعتلای فرهنگ و هنر این استان انجام داد.

پیش از رفتن مشایخی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مرکزی و برخی مدیران مصرانه خواستار ماندن وی در سمت مدیرکل و ادامه روند خدمتگزاری به مجموعه فرهنگ و ارشاد استان بودند.

بدون شک این کارنامه درخشان مدیریت و توانمندی بالای مدیران است که موجب می‌شود مسئولان حاضر نشوند به راحتی چنین مدیرانی را از دست بدهند.

خبرگزاری فارس برای وی و تمام مدیرانی که صادقانه در راه خدمت به نظام تلاش می‌کنند، آرزوی موفقیت دارد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول