اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

وزارت ارشاد در مجوز تولیدات سینمایی و موسیقی دقت کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه رفسنجان گفت: سرازیر شدن پول‌های وزارت ارشاد به سمت هنرهایی چون سینما، موسیقی و صدور مجوزهای نابه‌جا برای هرنوع موسیقی منفی است و وزارت ارشاد باید در این زمینه بیشتر دقت کند.

وزارت ارشاد در مجوز تولیدات سینمایی و موسیقی دقت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تأکید بر رعایت تقوا در جامعه اسلامی اظهار داشت: مرحبا گفتن به برادر مؤمن و مسلمان برای انجام کار خوب از اعمال صالح است و خداوند تا روز قیامت به آن شخص مرحبا می‌گوید.

وی تصریح کرد: خوش‌گویی و اخلاق نیک از رمزهای موفقیت نبی‌اکرم اسلام (ص) برای رسالتش بود و این مهم را همه باید در نظر بگیریم تا به موفقیت در کارهایمان برسیم.

رمضانی‌پور بیان داشت: محرم اسرار شیعه جز شیعه نمی‌تواند باشد و اگر بیگانه‌ای بر اسرار مؤمنین و شیعه آگاه باشد چه بسا در پی توطئه علیه آنان به پا خیزند و جامعه شیعه را نابود کنند.

وی خاطرنشان کرد: دعوتنامه‌هایی که از کشورهای خارجی برای نخبه‌های علمی ما فرستاده می‌شوند نامه فدایت شوند نیستند، بلکه آنان می‌خواهند از توانایی علمی نخبه‌ها استفاده و در برخی جاها می‌بینیم که این دعوتنامه‌ها با پاسخ مثبت همراه هستند و خروجی آن مهم است که آیا تربیت نخبه‌ها در خارج از کشور تغییر کرده و به سمت غرب رفته است یا چنین نیست.

رمضانی‌پور با اشاره فرارسیدن ایام شهادت امام صادق (ع) ابراز داشت: شب و روز این مصیبت بزرگ را باید به عزاداری بپردازیم و این امام بزرگوار رئیس مذهب و مکتب شیعه هستند.

وی بیان کرد: استقبال دانشجویان برای نام‌نویسی در دانشگاه امام صادق (ع) مایه مباهات است، زیرا این دانشگاه از بدو تأسیس افراد زیادی را تربیت کرده و تحویل جامعه داده که هیچ دانشگاهی به عظمت آن نمی‌رسد.

خطیب جمعه رفسنجان عنوان کرد: حدود 20 سال پیش گفتند کنترل جمعیت داشته باشیم و حال آن که افرادی که این حرف را زده و قانون وضع کردند به شیعه خیانت کردند مگر دولت می‌خواهد نان و غذای آنها را بدهد رزق و روزی را خداوند می‌رساند.

وی اذعان کرد: رهبر انقلاب نیز از این کار ناراضی هستند، این تصور غلط را باید کنار گذاشت و جامعه شیعه نیاز به تکثیر و گسترش دارد.

رمضانی‌پور با اشاره به اجلاس غیر متعهدها گفت: این اجلاس دستاوردهای زیادی از جمله فروپاشی هیمنه غرب را به همراه داشت.

وی سرازیر شدن پول‌های وزارت ارشاد به سمت هنرهایی چون سینما، موسیقی و صدور مجوزهای نابه‌جا برای هر نوع موسیقی را منفی دانست و افزود: برخی مجوزها برای به دست آوردن دل بعضی افراد نباید صادر شود و وزارت ارشاد باید در این زمینه بیشتر دقت کند.

وی روسفیدی دستگاه قضائی را در بخش اول رسیدگی به پرونده فساد مالی مایه مباهات خواند و اظهار داشت: به یاری خدا این پرونده با موفقیت به پایان برسد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول