اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج:

پارک 15 هکتاری در کرج احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار کرج از احداث پارکی به وسعت 15 هکتار در کرج خبر داد.

پارک 15 هکتاری در کرج احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج‌ سیدعلی آقازاده ظهر امروز در مراسم افتتاح پارک بهاران در کرج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارک 15 هکتاری در منطقه 12 کرج احداث می‌شود.

وی با اشاره به این که با تمهیدات اندیشیده شده این پارک تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده احداث پارک‌ و بوستان‌ها در مناطق مختلف کرج بر اساس نیازهای شهروندان انجام می‌شود.

این مسئول تأکید کرد: با این اقدام می‌توانیم عدالت را در ایجاد فضاهای سبز و در مناطق مختلف برقرار کرده و همه مناطق این شهرستان از فضاهای سبز یکسانی برخوردار باشند.

شهردار کرج در ادامه سخنان خود بر توسعه فضاهای سبز در کلانشهر کرج تأکید کرد و گفت: باید تلاش خود را برای توسعه این فضاها بیشتر کرده و با عملیاتی کردن طرح‌های مختلف توسعه فضاهای سبز کمبودهای موجود در این بخش را برطرف نماییم.

آقازاده با اعلام این که ظرف سه ماه آینده عملیات اجرایی پارک 15هکتاری کلید خواهد خورد، افزود: احداث این پارک در راستای توسعه فضاهای سبز و تأمین نیازهای مردم انجام می‌شود.

وی گفت: احداث پارک و بوستان‌ها در مناطق مختلف این کلانشهر علاوه بر توسعه فضاهای سبز می‌تواند در ارتقای سلامت شهروندان نیز تأثیرگذار باشد.

شهردار کرج اظهار داشت: ریه تنفسی شهر با احداث پارک‌ها و بوستان‌ها و فضاهای سبز تمیز شده و شهروندان از هوای سالم‌تری برخوردار خواهند شد.

آقازاده در ادامه سخنان خود به پارک بهاران اشاره کرد و افزود: این پارک با مساحت دو هکتار به منظور ایجاد فضای مفرح و بانشاط برای شهروندان احداث شده است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول