اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیشنهاد بودجه یک میلیارد ریالی

نخستین پارک روستایی سوادکوه راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اداری سوادکوه اعلام کرد: نخستین پارک روستایی سوادکوه با همکاری بنیاد مسکن شهرستان سوادکوه و دهیاری در روستای لاجیم راه‌اندازی می‌شود.

نخستین پارک روستایی سوادکوه راه‌اندازی می‌شود

حسن امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به برخی از طرح‌های بنیاد مسکن سوادکوه در این روستا، بیان داشت: بنیاد مسکن شهرستان سوادکوه در بهسازی این روستا دارای پیشرفت مناسبی است.

امیری به فعالیت‌های دیگر عمرانی این روستا اشاره و خاطرنشان کرد: تقاطع خیابان شهدا به صاحب الزمان روستای لاجیم زیرسازی و بهسازی شد.

وی به احداث نخستین پارک روستایی شهرستان سوادکوه با اعتبار یک میلیارد ریال با همکاری بنیاد مسکن و شورای اسلامی و دهیاری روستای لاجیم اشاره کرد و یادآور شد: نقشه‌برداری این طرح به انجام رسید و مرحله طراحی آن در حال برنامه‌ریزی است.

امیری به پیش‌بینی آغاز این طرح اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های انجام شده انتظار می‌رود در نیمه دوم سال جاری عملیات اجرایی این طرح آغاز شود.

عضو شورای اداری سوادکوه افزود: وجود این پارک فرصت مناسبی برای تثبیت جمعیت و استفاده بهینه از زیبایی‌های این روستا به منظور دستیابی به فرصت‌های اشتغالزایی و طرح‌های گردشگری است.

این مسئول از همکاری معاون عمران روستایی بنیاد مسکن، سرپرست بنیاد مسکن سوادکوه و کارشناس شهرستانی این طرح تشکر کرد.

وی با اشاره به وجود توانمندی‌های تاریخی، طبیعی و توریستی این روستا به لزوم توجه برای استفاده بهینه از آن اشاره کرد و خواستار همکاری و همراهی مسئولان استانی و شهرستانی شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول