اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

سند تحول بنیادین خلا‌ءهای آموزشی را برطرف می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر گفت: اجرای سند تحول بنیادین و نظام آموزشی جدید خلاءها و نواقص آموزشی را برطرف می‌کند.

سند تحول بنیادین خلا‌ءهای آموزشی را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی ظهر امروز در جلسه آموزش و پرورش کوثر، اظهار داشت: سند تحول بنیادین جراحی بزرگ نظام آموزش و پرورش است که کشور سال‌ها پیش نیازمند این جراحی بزرگ آموزشی بود.

وی با بیان اینکه نظام جدید آموزشی تحول در دانش‌آموزان را نیز سبب می‌شود، افزود: این نظام جدید مبتنی بر علم و اندیشه‌های جدید سبب می‌شود ما دانش‌آموزانی پرورش یافته با عقلانیت درست و هدایت شده را شاهد باشیم.

فرماندار کوثر ادامه داد: ساماندهی نیروی انسانی و فضای آموزشی در این سند به طور کامل لحاظ شده و ما نیز آن را در اولویت برنامه های خود قرار دادیم.

این مسئول در ادامه ابراز داشت: 95 درصد از دانش آموزان این شهرستان در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس‌ساداتی دانش‌آموزان را سرمایه‌های اصلی نظام دانست و افزود: وجود فضاهای آموزشی و مناسب‌‌سازی آن از جایگاه مهمی در سیستم آموزشی برخوردار است.

وی همچنین از اختصاص 3 میلیارد ریال اعتبار برای فضاهای آموزشی شهرستان کوثر خبر داد.

این مسئول با اشاره به طرح جدید آموزش و پرورش با هدف افزایش یک سال به مقطع ابتدایی و تحصیل سه ساله دانش‌آموزان راهنمایی و دبیرستان در این مقاطع افزود: شهرستان کوثر در حال آماده‌سازی، توسعه و تجهیز کلاس‌ها برای طرح موسوم به 3-3-6 است.

وی اظهار داشت: در نظام آموزشی جدید باید به گونه‌ای تدبیر کرد که علاوه بر برطرف کردن خلاء‌ها و کمبودهای موجود موجب تحول در نظام آموزشی کشور شود.

فرماندار کوثر یادآور شد: مشکلات مدارس شبانه‌روزی باید به حداقل برسد و ضرورت دارد برای پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر همایش‌هایی برگزار شود.

رئیس‌ساداتی در ادامه بیان داشت: مسئولان و مردم باید هر چه بیشتر در راستای ارتقا و افزایش شاخص‌های حوزه آموزش و پرورش تلاش و حمایت داشته باشند تا از این طریق مسیر تعلیم و تربیت آینده‌سازان بیش از پیش فراهم و به سمت حرفه‌ای سوق داده شود.

این مسئول در پایان سخنان خود ابراز داشت: هوشمند‌سازی، تجهیز مراکز آموزشی به امکانات سخت و نرم‌افزاری و فناوری‌های نوین ارتباطی یک ضرورت غیرقابل انکار است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول