اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نفر هفتم گروه علوم انسانی آزمون سراسری سال 91:

برنامه‌ریزی دقیق کلید قبولی در کنکور است

خبرگزاری فارس: دانش‌آموز مشهدی که حائز رتبه هفتم گروه علوم انسانی آزمون سراسری سال 91 شده است، گفت: برنامه‌ریزی دقیق کلید قبولی در کنکور است.

برنامه‌ریزی دقیق کلید قبولی در کنکور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد حجازی‌نوقابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای قبولی در کنکور برنامه‌ریزی دقیقی کرده بودم و از تمام وقتم استفاده کردم تا بر کتاب‌های درسی مسلط شوم.

سومین برگزیده مشهدی در میان ده نفر برتر کنکور سال 91 درباره نحوه حمایت خانواده‌اش از وی در کنکور تصریح کرد: خانواده‌ام با ایجاد محیطی آرام کمک زیادی به من کردند ضمن اینکه نباید از لطف خداوند در کسب این موفقیت غافل شد.

وی افزود: اگر حمایت خانواده‌ام نبود نمی‌توانستم براساس برنامه‌ام پیش بروم، در کنکور برنامه‌ریزی خیلی مهم است و کسانی که می‌خواهند در این آزمون موفق شوند باید برنامه داشته باشند تا بتوانند بهترین استفاده را از وقتشان ببرند.

این دانش‌آموز مشهدی موفقیتش را سبب پیشرفت شهرش دانسته و تاکید می‌کند: رشد علمی جوانان مشهدی باعث پیشرفت این شهر می‌شود و امیدوارم بتوانم در آینده به همشهریانم خدمت کنم.

حجازی خاطرنشان کرد: علاقه‌مند به تحصیل در رشته حقوق هستم و دانشگاه علوم قضایی تهران را برای ادامه تحصیل انتخاب خواهم کرد. 

انتهای پیام/غ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول