اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‎ریزی استاندار زنجان:

ساماندهی اشتغال جوانان مورد تاکید دولت است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی استاندار زنجان گفت: ساماندهی اشتغال و ازدواج جوانان همچنان مورد تاکید دولت است.

ساماندهی اشتغال جوانان مورد تاکید دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی در مراسم تودیع و معارفه رئیس صندوق مهر امام رضا(ع) استان زنجان اظهار داشت: اشتغال، مسکن و ازدواج یکی از شعارهای بزرگ دولت عمل‎گرای نهم بود که این شعار تحقق یافته است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان در استان زنجان گام‏های بزرگی برداشته شده است، خاطرنشان کرد: برای تحقق این هدف، صندوق مهر امام رضا(ع) بسیج شده است.

معاون برنامه‎ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته توسط صندوق مهر امام رضا(ع) مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته است، تصریح کرد: رویکرد دولت نیز با گسترش صندوق مهر نسبت به سال‎های گذشته تقویت پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه بانک‏داری اسلامی مهم‏ترین ایده‏ای بود که پس از تاسیس صندوق مهر امام رضا(ع) مورد استقبال قرار گرفته است، اضافه کرد: با احداث بانک قرض‎الحسنه مهر گام موثری در گرایش به بانک‎داری اسلامی برداشته شده است.

عباسی با بیان اینکه در حال حاضر تصمیمات و رایزنی‎های جدی برای ادغام صندوق مهر امام رضا(ع) و بانک قرض‎الحسنه مهر وجود دارد، ادامه داد: با ادغام این موسسه با بانک قرض‏الحسنه تسهیلات زیادی برای ساماندهی جوانان در اختیار صندوق مهر

امام رضا(ع) قرار می‎گیرد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات بسیار ارزشمندی در بخش اشتغال و ازدواج جوانان در استان زنجان صورت گرفته است، یادآور شد: ایجاد بیش از 52 هزار فرصت شغلی در سال گذشته از شاخص‏ترین اقدامات به شمار می‎رود که بیانگر همت و تلاش خوب مسئولان استان در این زمینه است.

معاون برنامه‎ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه تعامل بین دستگاه‎های اجرایی استان زنجان با شبکه بانکی برای رسیدن به هدف مورد نظر بسیار خوب بوده است، ادامه داد: این دستگاه‏ها برای رسیدن استان زنجان به هدف‏گذاری مورد نظر در کنار هم قرار گرفته‎ و سبب کسب نتایج ارزشمندی شده‏اند.

وی با تاکید بر اینکه اهداف و عملکرد دولت در سال پایانی دستگاه‏های اجرایی دهم به صورت جدی مورد رصد قرار می‏گیرد، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه زیرساخت‎های مورد نظر در سال‎های قبل ایجاد شده است، این زیرساخت‏ها مقدمه‏ای برای برداشتن گام‎های بلند است.

عباسی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: باید سال پایانی کار دولت نهم به یک نقطه عطفی برای اجرای برنامه‎ها تبدیل شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول