اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بستری برای اشتغال پایدار است

خبرگزاری فارس: فرماندار قاینات گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بستر‌های لازم را برای کارآفرینی و اشتغال پایدار میسر می‌سازد.

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بستری برای اشتغال پایدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان قاینات، حسین شرافتی در دیدار با مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: لذت خدمت‌رسانی و خدمت‌گزاری در رضایتمندی مردم و سر و سامان گرفتن اوضاع جوانان است.

وی ادامه داد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با داشتن برنامه‌های متنوع و مختلف، استفاده از اساتید مجرب و آموزش جوانان توانسته در راستای خدمت‌رسانی به مردم نقش موثر و عملکرد خوبی را از خود بر جای بگذارد.

فرماندار قاینات تصریح کرد: با توجه به شعار امسال و برنامه‌های سفر چهارم هیئت دولت سازمان فنی و حرفه‌ای رسالتی سنگین‌تر از گذشته را عهده‌دار شده است.

شرافتی افزود: از دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌خواهیم تا با اداره آموزش فنی و حرفه‌ای قاینات به منظور فرهنگ‌سازی بحث فراگیری مهارت‌های تخصصی در بین خانواده‌ها و گرایش جوانان به سمت آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای تعامل و همکاری داشته باشند.

وی از کسب مقام نخست توسط مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان در خراسان جنوبی طی سال گذشته خبر داد و گفت: این مهم بیانگر استفاده درست از فرصت‌ها است و باید این مقام در سال جاری نیز حفظ شود.

مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: در بهمن‌ماه سال‌ جاری دانشکده علمی کاربردی آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در قاینات به عنوان دومین شهرستان استان راه‌اندازی شده است و در سه رشته اقدام به جذب دانشجو می‌کند.

خوشایند ضمن قدردانی از حمایت‌های فرماندار و مسئولان دستگاه‌های شهرستان قاینات تصریح کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در دو بخش دولتی و غیر‌دولتی ارائه می‌شود که در این شهرستان یک مرکز به عنوان مرکز معین و شش مرکز آموزشی به عنوان مراکز تابعه در حال فعالیت هستند.

وی تعداد پرسنل و مربیان این مراکز را 36 نفر اعلام  کرد و افزود: در این مراکز افراد متقاضی در 60 رشته آموزشی در 46 کارگاه مجهز در حال آموزش هستند که این آموزش‌ها به صورت رایگان ارائه می‌شود.

مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: عملکرد این مراکز که به صورت دولتی اداره می‌شوند در طول سال به طور میانگین 2 هزار  و 500 نفر دوره است که این عملکرد در آموزشگاه‌های بخش غیر دولتی که 17 آموزشگاه آزاد فعال در قاینات هستند، حدود یک هزار و 500 نفر دوره ارزیابی شده است.

خوشایند اضافه کرد: در بخش آزمون‌های ادواری که هر سه ماه یکبار برگزار می‌شود، عملکرد مراکز دولتی شهرستان قاینات یک‌هزار و 500 نفر است.

وی گفت: برای تکمیل پروژه مرکز خواهران شهرستان قاینات و تعمیرات مراکز این شهرستان مبلغ 4 میلیارد و 600 میلیون ریال از اعتبارات تملک اختصاص یافته است.

فرماندار قاینات در بازدید از نحوه خدمات‌رسانی کارکنان شیفت شب بیمارستان این شهرستان و عیادت از بیماران بر توجه و تکریم بیماران تاکید کرد.

شرافتی از آماده بودن و نحوه ارائه خدمات در بیمارستان این شهرستان اعلام رضایت کرد.

 

وی وضعیت خدمات‌رسانی به مراجعه‌کنندگان را مطلوب ارزیابی کرد.

این مسئول در بازدید از پروژه طرح توسعه بیمارستان که از پروژه‌های مهر ماندگار است، بر سرعت بخشیدن کار توسط پیمانکار برای بهره‌برداری و استفاده شهروندان از تجهیزات روز پزشکی تاکید کرد.

انتهای پیام/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول