اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال کمیته امداد خراسان ‌رضوی:

90 درصد اشتغال ایجاد شده کمیته امداد خراسان رضوی پایدار بود

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان ‌رضوی گفت: 90 درصد اشتغال ایجاد شده کمیته امداد خراسان رضوی پایدار بود.

90 درصد اشتغال ایجاد شده کمیته امداد خراسان رضوی پایدار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا محسنی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اختصاص اعتبار 5/5 میلیارد تومانی و افزایش 10 برابری آن در سال جاری، بستری مناسب برای ترویج فرهنگ کار میان قشرهای مختلف جامعه ایجاد می‌شود.

وی ترویج این فرهنگ را وظیفه همه ارگان‌های دولتی و غیردولتی دانست و تصریح کرد: قسمتی از این وظیفه را کمیته امداد امام خمینی(ره) برعهده گرفته و فعالیت خود در این زمینه را آغاز کرده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با اشاره به اینکه تحول اندیشه نخستین گام توانمندسازی جامعه است، گفت: باید نگرش افراد نسبت به کار و تلاش تغییر یابد تا رفتار جامعه در راستای اقتصاد اسلامی و کسب روزی حلال با توجه به تاکیدات قرآن و سیره اهل بیت علیهم السلام متحول شود.

محسنی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با نظارت حداقل 3 تا 5 ساله 60 بازرس بر طرح‌های اشتغالزایی این نهاد و با رفع موانع و مشکلات، 90 درصد اشتغال به وجود آمده از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی پایدار بوده است.

وی یکی دیگر از اقدامات این نهاد در راستای ترویج فرهنگ کار را علاوه بر حضور در جشنواره امام رضا علیه السلام تجلیل از تلاش کسانی دانست که چند نفر دیگر را نیز زیر پوشش فعالیت اقتصادی خود قرار داده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: اگر خانواده‌ها از نظر اقتصادی تامین شوند، دیگر معضلات اجتماعی و فردی نیز کاهش می‌یابد و جامعه‌ای سالم خواهیم داشت.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول