اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و معدن سیستان‌وبلوچستان خبر داد

اشتغال‌زایی برای 1780 نفر در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌‌وبلوچستان گفت: با بهره‌برداری از 127 طرح صنعتی برای هزار و 782 نفر در این استان اشتغال ایجاد می‌شود.

اشتغال‌زایی برای 1780 نفر در سیستان‌وبلوچستان

نادر میرشکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در پنج ماه نخست امسال برای 127 طرح صنعتی در استان مجوز تأسیس صادر شده است.

وی افزود: سرمایه این مجوزها بیش از 505 میلیارد و 640 میلیون ریال است که پس از بهره‌برداری این طرح‌ها، برای هزار و 782 نفر در استان به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌‌وبلوچستان بیان کرد: عمده این مجوزهای تأسیس در بخش محصولات غذایی، منسوجات، محصولات شیمیایی، محصولات فلزی، ابزار پزشکی و مبلمان است.

میرشکار اضافه کرد: این مجوزهای تأسیس برای شهرستان‌های زاهدان، چابهار ،خاش، زابل، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، سرباز، زابلی و هیرمند صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌‌وبلوچستان میزان سرمایه این مجوزها را بیش از 204 میلیارد و 395 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: طی این مدت، تعداد 26 فقره پروانه بهره‌برداری در استان صادر شده است که با ایجاد این طرح‌ها، تعداد 277 نفر به صورت مستقیم مشغول به‌کار می‌شوند.

وی افزود: عنوان این طرح‌ها؛ محصولات غذایی و آشامیدنی، منسوجات، چرم، کیف، چمدان، کفش، چوب و محصولات چوبی، ساخت مواد و محصولات شیمیایی، محصولات پلاستیکی و محصولات فلزی می‌باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: این طرح‌ها در شهرستان‌های زاهدان، چابهار، خاش، زابل، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، سرباز، کنارک و سیب و سوران اجرایی شده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول